کد خبر: ۱۴۷۴۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۹ تير ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدون شک روز سختی مقابل تراکتورسازی در تهران داریم اما خوشحالم که استارت لیگ را از ورزشگاه آزادی می‌زنیم.

به گزارش 598،محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه طبق برنامه‌ دایی در حال حاضر دوران بدنسازی خوبی را همراه با مسابقات تدارکاتی دنبال کردیم و به نظرم تا 70 الی 80 درصد آماده  هستیم.

وی در خصوص قرعه کشی لیگ برتر نیز گفت: برای ما فرقی نداشت. طبق اصول باید با 16 تیم لیگ برتر بازی کنیم اگر هفته اول نمی‌شد بالاخره هفته‌های بعدی باید با تراکتورسازی بازی می‌کردیم.

نوری ادامه داد: کارمان در هفته اول سخت است اما معتقدم که خیلی خوب است استارت لیگ را در ورزشگاه آزادی می‌زنیم و در صورتی که ببریم شروع خوبی در لیگ مقابل هواداران خواهیم داشت.

وی در مورد رویارویی کریمی با پرسپولیس نیز گفت: علی کریمی بازیکنی است که برای فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس زحمت کشیده اما الان فوتبال حرفه‌ای است و قطعا هر بازیکنی که با تیمی قرارداد بسته برای موفقیتش تلاش می‌کند. ما هم شناخت خوبی از کریمی داریم و کلا تراکتورسازی در خط هافبک مستحکم است و ما هم بی شک برنامه هایی داریم.

 

هافبک قرمزپوشان یاد آور شد:تا بازی با تراکتورسازی فرصت لازم را داریم تا با بازی‌های دوستانه بیشتر نقاط ضعف خود را بشناسیم. بالاخره این قرعه‌ای بود که به نام پرسپولیس افتاده و ما باید از همین هفته اول بسیار جدی و قاطع برای کسب جام در مقابل تیم‌های خوب و پرمهره ظاهر شویم.

نوری در خصوص هفته هشتم و بازی با استقلال نیز گفت: فعلا در این باره حرفی ندارم و درباره آن بازی سر وقتش حرف می‌زنم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که اگر برخی هافبک‌های استقلال که ملی پوش هم هستند به پرسپولیس می‌آمدند ناراحت می‌شدی یاخیر، گفت: برایم هیچ فرقی نداشت چه کسی به پرسپولیس می‌آید، من تصمیم گرفتم که در پرسپولیس بمانم و همه چیز را هم به جان خریدم برایم هیچ فرقی نداشت.

نوری در پایان یاد آور شد: خوشبختانه با توجه به وضعیت تیمی هر روز که به لیگ نزدیک می‌شویم شرایط ما بهتر می‌شود و من هم امسال خودم را برای یک سال رویایی و حضور در جام جهانی برزیل آماده کردم. مطمئن باشید با تمام وجودم به پرسپولیس خدمت خواهم کرد تا بتوانم به هدفم برسم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها