کد خبر: ۱۴۷۵۹۴
زمان انتشار: ۱۸:۲۶     ۱۹ تير ۱۳۹۲
مدير روابط عمومي باشگاه استقلال گفت: محمد رويانيان با مباحثي که مطرح کرد اخلاق را هم باخت.
محمد سررشته‌داري در مورد اظهارات اخير محمد رويانيان گفت: با کمال احترام به محمد رويانيان که مديرعامل تيم بزرگي مثل پرسپوليس با هواداران ميليوني است. صحبت‌هايي که مطرح شد و بحث هايي که به راه افتاد فوتبالي نيست که دليل فوتبالي نبودن آنها بماند.

به گزارش فارس ، وي افزود: محمد رويانيان اخلاق را هم باخت او طي صحبت‌هايي که انجام داد نکاتي را بيان کرد که نمي‌خواهيم به آنها ورود کنيم. بازيکنان ما با وجود حضور در اوکراين تماس گرفتند و مي‌خواستند پاسخ حرف‌هاي محمد رويانيان و بازيکنان پرسپوليس که عليه علي فتح الله زاده موضع گرفته بودند را بدهند اما مدير عامل استقلال تاکيد کرد بايد حرمت‌ها حفظ شود و بازيکنان نبايد در اين ارتباط صحبت کنند. کاري که متاسفانه مدير عامل پرسپوليس نکرد و به جاي حمايت از اين ايده، حتي سکوت هم نکرد.

وي افزود: شايد دليل اين مسئله اين است که آنها نمي‌دانند اين مسئله دو سويه است و از طرف مقابل نيز مي‌توانند واکنش داشته باشند که در صورت رقم خوردن اين اتفاق حرمت مديران از بين مي‌رود. رويانيان اخلاق را باخت، او بايد از تسلطي که روي بازيکنانش دارد در جهت کسب نتيجه استفاده کند نه اينکه با کسب عنوان‌هاي ششمي و دوازدهمي، سي ميليون هوادار خود را دلخور کرده و با وعده و وعيد مسيرشان را ادامه دهد.

مدير روابط عمومي استقلال خاطر نشان کرد: در ابتدا فکر مي‌کرديم اشکال از حميد استيلي، مصطفي دنيزلي، مانوئل ژوزه و گل‌محمدي بوده است اما به نظر مي‌رسد اشکال از جاي ديگري است و فرد ديگري بايد جايش را عوض کند. اميدواريم علي دايي که يکي از سرمايه‌هاي فوتبال ما است از اين موضوع متضرر نشود.

مديرروابط عمومي استقلال در ادامه يادآور شد: اين اتفاقات در حالي رقم خورده که در طرف مقابل علي فتح الله زاده به روزنامه شخصي خود، اعضاي باشگاه و سايت باشگاه دستور داده مطلبي را عنوان نکنند که به احترام رويانيان و ساير مديران خدشه وارد کند. متاسفانه در طرف مقابل مي‌بينيم اين کارها و حرمت‌شکني‌ها تاييد مي‌شود که اين اتفاق خوبي نيست. طبق اسناد و مدارکي که وجود دارد آغاز کننده اين مباحث طرف مقابل بوده است. محمد رويانيان در صحبت‌هاي خود موضوعاتي را مطرح کرد که ما اصلا نفهميديم چه منظوري دارد و جريان انحرافي و اين قبيل مسائل چه ربطي به موضوع فوتبال دارد.

وي افزود: شايد مديريت پرسپوليس از اين ناراحت است که نوشابه انرژي‌زا را ما شش سال پيش و اولين فروشگاه را دوسال قبل به راه انداختيم. از اين مسائل چيز ديگري متوجه نشديم، موضوعات پورشه و اتومبيل نيز بحثش براي ما نيست و خيلي‌هاي ديگر نيز آن را مطرح کردند. باز هم تاکيد مي‌کنم اين قبيل مباحث به ضرر هر دو باشگاه است و در شرايطي که برخي تيم‌ها کم مانده بزرگترين نفرات جهان را جذب کنند و مشکل مالي ندارند مي‌تواند به ما ضرر برساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۵ - ۱۹ تير ۱۳۹۲
۰
۰
لطفا از دسته سومی تیم محبوبتان هم بگویید در ضمن کر کری خواندن شما چه ربطی به اقای رویانیان دارد شما علنا دارید بازار گرمی میکنید و افکار مدیر عاملتان را از لوای خودتان ابراز می نمایید این بازیها کهنه است و تارنمای ان همان شش تای پنجاه دو ست راستی از دستگاه فاکس چه خبر قربان
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۳ - ۱۹ تير ۱۳۹۲
۰
۰
استقلال به دسته يك هم رفته اين بد تره يا مقام ششمي اگه تيم هستيد در اسيا نتيجه بگيريد اول يا ششم ژر طرفدارترين تيم هست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها