کد خبر: ۱۴۷۶۹۱
زمان انتشار: ۰۴:۰۰     ۲۰ تير ۱۳۹۲
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «وقتی مدیرعامل باشگاه از چک‌های برگشتی می‌نالد، چطور پیشنهاد دو برابر به انصاری‌فرد می‌دهند؟»
سعید شیرینی در خصوص پیشنهاد باشگاه استقلال به کریم انصاری‌فرد اظهار داشت: «تا دیروز دوستان پرسپولیس را متهم می‌کردند که پورشه و بنز به بازیکنان می‌دهیم یا بازار نقل و انتقالات را آشفته کرده‌ایم.»


وی افزود: «اما امروز معاون محترم باشگاه استقلال خودش مصاحبه می‌کند و می‌گوید دو برابر پرسپولیس به انصاری‌فرد پیشنهاد دادیم، دیگر چه می‌توان گفت؟ دم خروس را باور کنیم یا ...؟»


شیرینی ادامه داد: «در این باشگاه که کسی پول نداشت و جای طلب بازیکنان ماشین مدیرعامل را به بازیکنان می‌بخشیدند و از چک برگشتی می‌نالیدند، چطور دو برابر به انصاری‌فرد پیشنهاد دادند؟ البته قطعاً انصاری‌فرد باهوش‌تر از این حرف‌هاست که خود را بازیچه این حرف‌ها نکند و فوتبال خود را وارد حاشیه نکند. پس این وسط هم مشخص شد چه کسانی بازار نقل و انتقالات را آشفته کردند و باز هم ما بی‌تقصیریم.»


وی افزود: «از خدا ممنونم در روز اول ماه رمضان حقایق بسیاری برای بازیکنان استقلال و هواداران مشخص شد. در پایان امیدوارم مسئولان استقلال در ماه مبارک رمضان رو راست حرف بزنند و حقایق و ضعف‌های خودشان را پنهان نکنند، جا دارد همین‌جا از معاون محترم باشگاه استقلال تشکر کنیم که ذهن همه اهالی فوتبال را روشن کرد.»
فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
وحید شیراز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۵۲ - ۲۰ تير ۱۳۹۲
۱
۰
به نظر من برو شیرینیتو بفروش .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها