يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۷۷۳۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۲۰ تير ۱۳۹۲
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ‌‌تا قبل از دولت نهم در سطح کشور 11 هزار کیلومتر راه‌آهن وجود داشت، گفت: این میزان امروز به 22 هزار کیلومتر رسیده یعنی در دولت نهم و دهم به اندازه همه تاریخ ایران راه‌آهن ساخته شد.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی نیکزاد صبح امروز در بدو ورود به شهرستان خرم‌آباد در جمع خبرنگاران افزود: در دولت نهم و دهم 4 میلیون 300 هزار واحد‌ مسکن مهر در سطح کشور شروع شده که تاکنون دو میلیون و 188 هزار واحد آن به بهره‌برداری رسیده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر در بخش مسکن روستایی 520 هزار واحد نیمه‌ تمام با پیشرفت بالایی 50 درصدی در سطح کشور وجود دارد.

نیکزاد با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون مسکن مهر شهری با پیشرفت بالای 70 درصدی در حال ساخت است که همه این واحدها پیش‌بینی شده که تا پایان سال 92 به بهره‌برداری برسند‌، خاطرنشان کرد: در بخش مسکن مهر 120 هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی به بخش راه‌آهن در سطح کشور اشاره کرد و گفت:‌ تا قبل از دولت نهم در سطح کشور 11 هزار کیلومتر راه‌آهن وجود داشت‌ که این میزان امروز به 22 هزار کیلومتر رسیده است یعنی در دولت نهم و دهم به اندازه همه تاریخ ایران راه‌آهن ساخته شده است.

نیکزاد یادآور شد: در دولت نهم و دهم دو هزار و 500 کیلومتر راه‌آهن به بهره‌بردرای رسیده و 8 هزار و 500 کیلومتر دیگر در دست اجرا‌‌ست.

‌وزیر راه و شهرسازی امروز برای بازدید و افتتاح چندین پروژه به استان لرستان سفر کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها