کد خبر: ۱۴۸۱۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۰۶ تير ۱۳۹۰
نماينده مردم كرج در مجلس گفت: رهبري معظم انقلاب بارها تأكيد فرمودند كه مجلس و دولت بايد با هم تعامل داشته باشند و اين خواست اصلي معظم‌له است.
فاطمه آجرلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در كرج اظهار داشت: قانون اساسي به صراحت رابطه بين مجلس و دولت در جمهوري اسلامي ايران را ترسيم كرده و در رأس قوا رهبري عظيم‌ الشأن انقلاب اسلامي حضور دارند كه بر همه امور نظارت مي‌فرمايند.
وي تصريح كرد: طي سه دهه عمر پربركت انقلاب اسلامي روابط مجلس و دولت فراز و نشيب‌هاي متعددي داشته و در همه احوال فرمايشات رهبري عزيز فصل‌ الخطاب بوده است.
اين نماينده مجلس در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه رويكرد مجلس نسبت به عملكرد دولت در تشكيل وزارت ورزش و جوانان و معرفي وزير و سرپرست را چگونه ارزيابي مي‌كند گفت: متاسفانه بداخلاقي‌هايي در اين زمينه صورت گرفته است كه بايد از سوي برخي نمايندگان تصحيح و اصلاح شود.
آجرلو افزود: قرار نيست اگر به يك موضوع انتقاد داريم و تصميمي را به صلاح نمي‌دانيم، رفتارهاي خارج از قانون انجام داده و كل يك مجموعه را زير سوال ببريم.
وي ادامه داد: عملكرد دولت به طور كامل مشخص است و نقاط قوت و ضعفي به طور طبيعي در كارنامه آن مشاهده مي‌شود، لذا اگر مي‌خواهيم به يك ضعف انتقاد كنيم، نبايد تمام دستاوردها و اقدامات مثبت دولت را زير سوال ببريم.
نماينده مردم كرج در مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: همچنين انتقادهاي مطرح شده در اين زمينه نظر كل مجلس نيست و نمايندگان هستند كه اعتراض و انتقادي به عملكرد دولت در اين بخش خاص ندارند.
آجرلو در ادامه بر لزوم رويكرد مبتني بر تعامل و همراهي ميان مجلس و دولت اشاره كرد و گفت: در شرايطي كه دشمنان خارجي و بدخواهان داخلي براي ضربه‌زدن به انقلاب اسلامي دندان تيز كرده و متحد شده‌اند، قواي مقننه و مجريه رهنمودهاي رهبري عظيم ‌الشأن انقلاب را مبني بر تعامل و همكاري سرلوحه كارهاي خود قرار دهند.
وي در پايان تاكيد كرد: تنها در اين صورت است كه برنامه‌هاي توسعه‌اي و تلاش براي پيشرفت كشور به ويژه در حوزه جهاد اقتصادي نتيجه داده و مردم دستاوردهاي ملموس آن را احساس مي‌كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها