کد خبر: ۱۴۸۷۰۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۲۴ تير ۱۳۹۲
پرسپوليس اين روزها بدون توجه به حلول ماه مبارک رمضان و برخلاف اکثر تيم‌هاي ليگ برتري تمرينات خود را مثل روزهاي قبل برگزار مي‌کند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ علي دايي تصميم گرفته است كه تمرينات پرسپوليس بدون تفاوت نسبت به روزهاي قبل، در ماه مبارك رمضان قبل از پايان روز برگزار شود. قبل از افطار و اکثر صبح‌ها سرخ‌پوشان با نظر دايي تمرينات سنگين بدنسازي را پيگيري مي‌کنند، به همين دليل است که دايي درهاي درفشي‌فر را بر روي خبرنگاران، عکاسان و هواداران بسته تا شاگردانش به دور از چشم‌هاي کنجکاو خبرنگاران و هواداران و دوربين پاپاراتزي‌ها روند آماده‌سازي‌اش را پيگيري‌ کند.


اين در حالي است که خود رويانيان و ديگر مسئولان باشگاه نيز به اين موضوع چندان واکنش منفي نشان نداده‌اند تا ماجراهاي آجورلو و علي کريمي تکرار نشود.


گفتني است رويانيان سال قبل در چنين روزهايي نه تنها تمرين را تعطيل کرده بود، بلکه در گفتگو با مراجع قم مدعي شد که بايد ليگ ايران در ماه مبارک رمضان تعطيل شود! اما حالا نه تنها پيگير تعطيلي‌ ليگ نيست بلکه به روزخواري بازيکنانش در ماه رمضان هم بي‌توجه است. اين در حالي است که او مي‌تواند از دايي بخواهد مثل اکثر تيم‌هاي ليگ برتري تمريناتش را پس از افطار برگزار کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها