أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۸۷۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۲۴ تير ۱۳۹۲
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه کار تهیه گزارش حادثه ۲۲ بهمن قم در کمیسیون امنیت ملی به پایان رسید٬ گفت: در جلسه روز گذشته کمیسیون مصوب شد یک نسخه از گزارش تهیه شده به محضر رهبر معظم انقلاب ارسال شود.
علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خانه ملت٬ درباره قرائت گزارش حادثه 22بهمن قم در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس٬ گفت: گزارش تهیه شده از حادثه 22بهمن قم روز گذشته طبق روال قانونی در جلسه سه ساعته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به بحث گذاشته شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محتوای گزارش تهیه شده با موافقت اعضای کمیسیون به تصویب رسید٬ گفت: گزارش تدوین شده برای سیر مراحل آینده در اختیار هیات رئیسه مجلس قرار گرفته است.

وی٬ افزود: نحوه ارجاع گزارش تهیه شده به مقامات بالاتر همانند وزارت اطلاعات بستگی به نظر هیات رئیسه دارد که چگونه بخواهد این گزارش را برای روشن شدن افکار عمومی منتشر کند.

بروجردی ادامه داد: در جلسه روز گذشته کمیسیون مصوب شد یک نسخه از گزارش تهیه شده به محضر مقام معظم رهبری ارسال شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس٬ تصریح کرد: طبق روال قانونی کمیسیون و مقررات مجلس کار تهیه گزارش مرحله کمیسیونی خود را طی کرد و در اختیار هیات رئیسه قرار گرفت تا تصمیم‌گیری نهایی برای انتشار جزئیات آن اخذ شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها