أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۸۷۹۵
زمان انتشار: ۱۶:۱۱     ۲۴ تير ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «اگر حرفی در خصوص طلبم زدم، هرگز منظورم شرط برای پرسپولیس نبود.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ غلامرضا رضایی در خصوص تمدید قراردادش با پرسپولیس اظهار داشت: «با توجه به تلاش و کوششی که داشتم همیشه در پایان لیگ پیشنهادهای خوبی داشته‌ام.»

 

وی افزود: «همیشه سعی کرده‌ام گزینه اولم پرسپولیس باشد چون عشق و علاقه خاصی به این تیم دارم. در طول مدت حضورم در پرسپولیس هیچوقت برای این تیم شرط نگذاشته‌ام اما از مسئولان باشگاه که می‌دانند من یکی از بازیکنانی هستم که کمترین دریافتی را از این تیم داشتم گرفتاری‌ ‌ام را حل کنند.»

 

رضایی ادامه داد: «من قلبا تصمیم گرفتم که قراردادم را با پرسپولیس تمدید کنم و این هم به خاطر اعتمادی بود که به دایی و رویانیان داشتم هیچ منتی نیست اما همین امسال پیشنهادهای بسیار خوبی داشتم که اجازه ندادم حتی به آنها فکر کنم چون می‌خواهم با پرسپولیس امسال انشاءالله ناکامی فصل گذشته را جبران کنم.»

 

مهاجم قرمزپوشان در پایان در خصوص شرایط پرسپولیس، یادآور شد: «خوشبختانه با توجه به اردوهای منسجمی که برگزار کردیم شرایط خوبی در پرسپولیس حکمفرما است و چند بازی تدارکاتی مناسب که نتیجه آن چندان برایمان اهمیت نداشت را مقابل حریفان انجام دادیم. قطعا کادر فنی در این بازی به دنبال این است که تا نقاط ضعف خود را به نقطه قوت تبدیل کند تا در لیگ برتر و جام حذفی مدعی باشیم. من به تیم امسال بسیار امیدوارم و انشاءالله می‌توانیم یک جام برای هوادارانمان به دست بیاوریم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها