کد خبر: ۱۴۸۸۵۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۶     ۲۴ تير ۱۳۹۲
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران در خصوص تلاش فتنه‌گران برای ورود به کابینه دولت یازدهم گفت: آقای روحانی با تدابیری که به کار می‌گیرد اجازه نخواهد داد که فتنه گران وارد کابینه وی شوند.

رضا روستا آزاد عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، در خصوص ویژگی‌های اعتدال و اعتدال‌گرایی اظهار داشت: باید به تفاوت میان بینش و روش توجه داشت و از این رو بحث اعتدال در حوزه منش و روش محسوب می‌شود.

روستاآزاد با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از افراط‌گرایی در اعتدال باید خود را با شاخص‌‌های رهبر معظم انقلاب تطبیق دهیم ادامه داد: خط امام و رهبری خط عدالت‌خواهی، ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی است و تفاوتی ندارد که چه کسی رئیس جمهور باشد اما در روش رؤسای جمهور ممکن است تفاوت‌هایی دیده شود.

وی در خصوص تلاش فتنه‌گران برای ورود به کابینه دولت یازدهم تصریح کرد: آقای روحانی با تدابیری که به کار می‌گیرد اجازه نخواهد داد این اتفاق بیفتد، لذا با شناختی که از آقای روحانی داریم بعید است که او خود را به حرکت‌های ناپخته و ضعیف بسپارد چرا که او فردی است که به صورت مستقل وارد صحنه شده و وام‌دار هیچ جریانی نیست و می‌تواند با استفاده از همه ظرفیت‌ها به دور از انحراف و افراط به کار خود بپردازد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها