کد خبر: ۱۴۹۲۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۲۶ تير ۱۳۹۲
فتاحی در تذکری آیین‌نامه‌ای:
نماینده شهربابک در مجلس با بیان اینکه رئیس‌جمهور منتخب از افرادی که در فتنه ۸۸ قصد براندازی نظام و پایمال کردن خون شهدا را داشتند، در کابینه آینده استفاده نکند، گفت: ‌بهتر است آقای روحانی همانطور که خودش تاکید دارد، آمار دقیق ارائه دهد.

به گزارش 598 به نقل از فارس، حسین فتاحی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان در تذکری آیین‌نامه‌ای با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در آخرین دیدار اعضای هیئت دولت با ایشان، اظهار داشت:‌ مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند «این دولت توانست شعارهای انقلاب را سر دست بگیرد و به آن افتخار کند، همه فهمیدند که حجم کار رئیس‌جمهور و همکارانش نسبت به همه دوره‌‌های دیگر بسیار بالا و پرشتاب بوده و هست، این نکته برجسته‌ای است».

وی افزود: حالا ما همه کارهای دولت را متاسفانه نادیده می‌گیریم و اگر در جایی ضعف یا کوتاهی مشاهده می‌کنیم، آن را سر دست می‌گیریم و به دنیا اعلام می‌کنیم که دولت‌های جمهوری اسلامی ایران ناموفق بوده‌‌اند.

نماینده شهربابک در مجلس در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: آماری که آقای روحانی رئیس‌جمهور منتخب اعلام کرد مبنی بر اینکه بیشتر از 14 هزار فرصت شغلی در یک سال گذشته در کل کشور ایجاد نشده است ، باید بگویم در شهرستان شهربابک در یک سال گذشته که 100 هزار نفر جمعیت بیشتر ندارد، بیش از 700 شغل دائم و ماندگار ایجاد شده است.

وی ادامه داد: چطور در کل کشور در یک سال گذشته بیشتر از  14 هزار فرصت شغلی ایجاد نشده است؟! در صورتی که در یک شهرستان 100 هزار نفری 700 فرصت شغلی ایجاد شده است، اگر وام‌های اشتغالزایی را هم در کنار این آمار قرار دهیم بیش از 1500 فرصت شغلی ایجاد شده است، بنابراین خواهشی که از آقای روحانی رئیس جمهور منتخب داریم این است که حتما همانطور که خودشان هم تاکید دارند، آمار دقیق ارائه دهد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در دولت آینده انشاءالله آقای روحانی همانطور که تاکید دارد دولت اعتدال تشکیل دهد، گفت:‌ دولت آقای روحانی متشکل از افرادی معتدل باشد، افرادی که در فتنه سال 88 که قصد براندازی نظام، قصد پایمال کردند خون شهدا را داشتند، استفاده نکنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها