کد خبر: ۱۴۹۳۸۶
زمان انتشار: ۰۰:۱۶     ۲۷ تير ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در تیم رقیب من سال گذشته ۵ بازیکن یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پول گرفتند و یک بازیکن ایرانی ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پول دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد رویانیان پس از جلسه امروز اعضای هیئت مدیره پرسپولیس با وزیر ورزش و جوانان، گفت: جلسه اعضای جدید هیئت مدیره با وزیر ورزش برگزار شد که آقای عباسی از من درخواست کردند قبل از شروع جلسه با ایشان صحبتی داشته باشم.

وی گفت: آقای اکبری معاون وزیر ورزش و جوانان، آقای جمشیدی از مدیران فرهنگی و ورزشی، علی پروین، بنده و یک عضو دیگر به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره انتخاب شدند. من ورود اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس را تبریک می‌گویم.

مدیرعامل پرسپولیس بعد از اصرار خبرنگاران مبنی بر اعلام عضو پنجم عضو هیئت مدیره این باشگاه اظهار داشت: به ما گفته‌اند تا دو هفته آینده صحبتی از عضو پنجم نکنید اما حدس خبرنگاران درست است و آقای نامی قرار است به عنوان عضو پنجم هیئت مدیره پرسپولیس فعالیت کند.

رویانیان در خصوص ناراحتی‌اش در چند روز گذشته از بعضی از اتفاقات رخ داده تاکید کرد: بعضی از دوستان هر روز به هیئت مدیره پرسپولیس می‌آمدند و می‌رفتند. من نه آمدنشان را دیدم و نه رفتنشان. من از آقای سجادی که انسان شریفی هم هست گله کردم و ناراحت شدم و معتقد بودم درست نیست که هر روز یک نفر به هیئت مدیره پرسپولیس بیاید، البته امروز از آقای سجادی عذرخواهی کردم.

وی ادامه داد: یک ماه است که تمام قراردادهای من قفل شده و حتی اسپانسر قراردادش را با من امضا نمی‌کند چون نمی‌داند مدیرعامل پرسپولیس چه کسی است. من تا الان این را بیان نکرده بودم اما بر سر پرونده وینگادا یکی از هواداران خارج از کشور پرسپولیس قرار بود 10 هزار دلار به باشگاه کمک کند اما او هم بلاتکلیف بود چون معلوم نبود چه کسی مدیرعامل پرسپولیس است و نمی‌توانست این پول را خرج کند.

مدیرعامل پرسپولیس ضمن بیان اینکه برایش مهم نیست که مدیرعامل باشد یا نه، تصریح کرد: برای من پست و سمت مهم نیست، بالاترین سمت و مقام خدمت به مردم است نه پست‌های دیگر.

رویانیان با اعلام این مسئله که در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ابقا شده در خصوص هجمه‌هایی که علیه محمد جعفر کامبوزیا در این مدت شکل گرفته است گفت: متاسفانه آقای کامبوزیا در این مدت اذیت شد. هر چند ایشان به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شده بود و من این خبر را رسما اعلام کردم اما زیباتر این بود با من که عضو هیئت مدیره پرسپولیس بودم صحبت و موافقت من هم جلب می‌شد. به نظر من مصاحبه‌ها و ورود ناپخته بعضی از دوستان باعث شد جو به هم بریزد. من به این مسئله اعتراض کردم که چرا دوستان به صورت ناپخته حرف می‌زنند حتی وزیر ورزش هم این رفتار را تایید نکرد.

وی افزود: عصبانیتم را به سجادی اعلام کردم که چرا هر روز یک عضو به هیئت مدیره پرسپولیس اضافه می‌شود. آقای کامبوزیا هم نیامده صحبت کرد، البته حمله به کامبوزیا بی‌انصافی است ایشان یکی از مدیران زحمتکش است و من هم به خاطر اتفاقاتی که برایشان افتاد متاثر و متاسفم.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش بر اظهار نظری مبنی بر اینکه‌ آقایان می‌ترسند که حساب و کتابشان مشخص شود به خاطر همین علیه کامبوزیا موضع گرفته‌اند، گفت: من حساب و کتابم روشن است اما حساب‌های دیگران را هم دارند که در قسمت‌های دیگر چه کار کردند و 20 سال پیش چه بدهی‌هایی داشتند؟ من پلیس هستم و حساب و کتاب همه را دارم.

وی گفت: دوستان فوتبالی در خصوص شرکت SIS هم صحبت‌هایی را مطرح کرده بودند اما من سند دارم که همین آقایان 12 فوتبالیست که برزیلی هم نبودند را به ایران آوردند. اگر هم حساب و کتابی داشته باشند لزومی ندارد که به کسی بگویم چون کشور دیوان محاسبات، بازرسی کل کشور و دولت دارد.

رویانیان در خصوص اینکه آیا این صحبت‌ها تاثیری در کارش هم داشته یا خیر اظهار داشت: در همین روزهایی که بر سر جای من جنگ بود من شب و روز کار کردم و هیچ چیز کم نگذاشتم. 30 میلیون هوادار پرسپولیس چه گناهی کرده‌اند که هر روز باید حاشیه داشته باشند؟ پرسپولیس زودتر از بقیه تیم‌ها به اردو رفت، تمریناتش را شروع کرد و یک مربی خوب آورد چرا باید به مدیریت پرسپولیس بتازند؟ چرا پرسپولیس را می‌زنید و برای آن حاشیه می‌سازید؟

وی در مورد اینکه چرا علی پروین با خبرنگاران مصاحبه نکرد و با حالتی ناراحت وزارت ورزش را ترک کرد، تصریح کرد: بنده بارها رسما و کتبا از وزیر ورزش خواهش کردم که علی پروین باید در هیئت مدیره پرسپولیس باشد چون نمادی از پیشکسوتان پرسپولیس است، البته کدورتی هم وجود داشت که خوشبختانه برطرف شد. برخورد وزیر ورزش در این مورد عالی بود.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه چرا در هفته گذشته با علی فتح‌الله‌زاده درگیر شده بود گفت: فتح‌الله‌زاده در برنامه ورزش و مردم مسئله‌ای را مطرح کرد که بعد از آن بازتاب رسانه‌ای زیادی داشت که این اصلا خوب نیست. پارسال با بازیکنانمان تماس می‌گرفتند و ذهن آنان را خراب می‌کردند امسال هم همین مسئله را شروع کرده‌اند. البته منظور من فتح‌الله‌زاده نیست چون این مسئله کار یک تیم است.

رویانیان ادامه داد: آقایان گفتند که من بنز و پورشه وارد کرده‌ام اما من می‌گویم دولت، سازمان بازرسی، سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی اعلام کنند رویانیان یک پراید یا یک ماشین خارجی دسته چندم وارد کرده است. این صحبت‌هایی است که سال گذشته هم عنوان شد و امسال هم از دهان فتح‌الله‌زاده بیرون آمد که من ناراحت شدم. خوب است من هم بگویم استقلال چه خرج‌هایی انجام داده است؟

وی ضمن اشاره به این مسئله که سال گذشته بالاترین مبلغی که برای یک بازیکن پرداختند کرده یک میلیارد و 270 میلیون تومان بوده گفت: در تیم رقیب من سال گذشته 5 بازیکن یک میلیارد و 700 میلیون تومان پول گرفتند و یا یک بازیکن ایرانی 2 میلیارد و 200 میلیون تومان پول گرفته من به این مسئله مطمئن هستم و با سند این را می‌گویم.

رویانیان گفت: آقایان چطور می‌گویند پرسپولیس میلیاردی خرج کرده است؟ به خدایی که شریک ندارد من مطمئن هستم استقلال یا سپاهان بیشتر از من پول داده و خرج کرده‌اند ولی من ناوارد بودم که این صحبت‌ها را مطرح کردم. دیگر نمی‌گذارم این مسائل را بگویند.

مدیرعامل پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه‌ کارهای من دیده نمی‌شود. من در این یک سال و نیم کارهای زیربنایی زیادی انجام دادم و دست از کارهایم برنداشته و نمی‌دارم و همین شیوه را ادامه می‌دهم.

رویانیان ضمن اشاره به این مسئله که اهل ماشین‌بازی نیست، اظهار داشت: من تعداد زیادی ماشین خوب در پارکینگ منزلم دارم اما دوست ندارم آنها را سوار بشوم. امروز هم با موتور می‌خواستم بیایم که راننده موتور می‌گفت تو را نمی‌برم.

وی در پایان در خصوص جدایی فداحسین مالکی از هیئت مدیره پرسپولیس، تاکید کرد: من برای آقای مالکی احترام بسیاری قائلم اما انتخاب اعضای هیئت مدیره و رئیس آن برعهده من نیست و برعهده وزارت ورزش است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها