کد خبر: ۱۵۳۳۱
زمان انتشار: ۱۵:۴۸     ۱۴ تير ۱۳۹۰
یادمان باشدحجاب وعفت چیزی است که اگر بربادشدهیم،بربادمانمیدهد !!!
متن ذیل نوشته ای از علی رضا شریف کاظمی است که در اختیار پایگاه 598 قرار داده است:

وقتي آدم وحوا به زمين هبوط كردند قرار بر اين  شد كه اينجا ، روي زميني كه ما درآن قدم مي زنيم ، زندگي كنند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

فرمودند« از مقام خويش  فرود  آ ييد ، در حالي كه بعضي از شما نسبت  به بعض ديگر، دشمن  خواهيد بود.( شيطان دشمن شماست ، و شما دشمن او) و براي شما درزمين ، تا زمان معيّني محل اقامت و وسيله بهره برداري خواهد بود» (24 اعراف)

وخداوند  براي  فرزندان آدم توصيه مهّمي داشتند : « اي فرزندان آدم! لباسي براي شما آفريديم كه اندام شما را مي پوشاند و مايه زينت شماست ؛ امّا جامه پرهيزكاري بهتراست . اين ها( همه ) ازآيات خداست، تا متذكّر(نعمتهاي او) شوند.»( اعراف 26) 

«اي فرزندان آدم! شيطان شما را نفريبد ، آن گونه كه پدر ومادر شما را از بهشت بيرون كرد، و لباسشان را از تنشان بيرون ساخت تا عورتشان را به آنها نشان دهد. چه اينكه او وطايفه اش شما را مي بينند ازجايي كه شما آن ها را نمي بينيد؛ ( امّا بدانيد) ما شياطين را اولياي كساني قرار داديم كه ايمان نمي آورند»(27 اعراف)

      از همان زمان تا به حال و تا بعدها پوشش دست خوش تغييراتي شده  وخواهد شد. در اقوام ومكان ها نيز به همين صورت بوده و هست . به روايت مستند از هزاران سال پيش در سرزمين كهن ايران حجاب هم از جمله ي مهم ترين  فرهنگ ها بوده ودر منقش هاي روي ديوارها وكوه ها كه از قرون گذشته  به جا مانده  نيز تاكيد بر اين امر دارد .

تجربه اي از گذشته نوشتم ، فصل هاي تاريخ و تجربه را به سرعت ورق مي زنم و مي رسم به اين كه : قانوني كه روزي خدا گذاشت كه « اي فرزندان آدم و حوا خود را پوشش دهيد» ، عده اي از خدا بي خبر ملغي مي كنند واز نو مي نويسند كه اي فرزندان آدم و حوا پوشش خود را برداريد تا كشور پيشرفت كند. آدم و حوا يي كه بخاطرگوش ندادن از بهشت به زمين آمده بودند، خدا اولين گام براي سعادتشان را پوشش آنها قرارداد و اينجا علا حضرت براي پيشرفت دستور فرمودند: پوشش را برداريد. سعادت را عده اي دراين ديدند كه اگر مي خوا هيم پیشرفت مان سريع تر بشود تا حالا اگر براي لباسمان 4 متر پارچه مي خریديم از اين به بعد 55 سانتی متر  پارچه بخريم . ولي در عوضش  پيشرفته تر مي شويم .

عده اي هم گفتند اگر عقب ماندگي اين است كه مثل آدم ، آدم باشيم و مثل حوا ، حوا ! به  بهانه ي خريدن وخوردن سيب و گندم از بهشت خانه بيرون نمي رويم تا حجاب مان حفظ شود. رفاقت برهنگي ، پيشرفت و علا حضرت تا انجا پیش رفت  كه چادر و روسري را به زور از سر زن ها پايين مي كشیدند.

اما حالا – بعضی ها پیشرفت شان خیلی زیاد شده . اصلا انقدر پیش رفت کردند که دیگر پیشی نمانده.

(( داستان کوچولو)) :
          زن به  شوهر می گوید: فرداشب خونه ی فلانی مهمونیه ، یه لباس دیدم کلا 40 سانتی متره ، پول بدم برم بخرم. شوهره هم می گه : بفرما عزیزم ، اگه دوست داری پیشرفته تر باشی من جلوی استعدادت رو نمی گیرم!

 حالا کافیه به این جور آدما بگیم : چه خبر ؟ می گن : خوش بحال خارجیا . خب چه ربطی داشت؟  حالا چرا؟ می گه : آخه آزادن .

یعنی چی آزادن ؟ میگه : ببین خارج انقدر خوبه . نوه خالم ( اینا ) رفته بود خارج می گفت : اونجا زن ها و مردها انقدر راحتن با هم . اصلا اونجا عروسی نداره که! با هم دوست می شن ، بعد یه مدت که با هم هستن اگه از هم خوششون بیاد با هم ازدواج می کنن. تازه می گفت اونجا،  مثل ایران نیست که همه ناراحت و غمگین باشن. اونجا یه  کنسرت هایی می زارن که همه زن و شوهرا با هم قاطی می رقصن. بعد می گفت : یه شب من و شوهرهم رفتیم اونجا منم با یه مرد خارجیه رقصیدم.»
 
در میانبری که نوشته شده بود درست که پرداختی طنزگونه داشت  اما متاسفانه کمی واقعیت داشت. تصوری که برخی از رابطه آزادی – برهنگی و پیشرفت دارند. و بعضی ها توجیح خنده داری دارند که حجاب و یا نبودن رابطه ی آزاد ( آزادی غربی ) در جامعه باعث می شودفقط و فقط به جنس مخالف فکر کنیم و این علتی می شود که کشور پیشرفت نکند. آمار زیر در برخی کشور های غربی است  که سه واژه خنده دار آزادی – برهنگی و پیشرفت ( البته با تحریف غربی ها ) را با هم دارند  ببینید.
 
 
1-     میانگین پایداری ازدواج در آمریکا ۱ سال است
2-     بیشترین نرخ طلاق در جهان در آمریکا و بعد در کشورهای اروپائی است
3-     در سال ۱۹۹۸ سالانه ۲۰۰ هزار زن در رومانی در برده داری مدرن خرید و فروش می شوند
4-     هر دو ساعت یک کودک آمریکائی به ضرب گلوله کشته می شود
5-     بیشترین سوء استفاده جنسی از کودکان در آمریکاست
6-     در آلمان به دختر بچة دو ماهه تجاوز جنسی شده بود که منجر به قتل این طفل شد
7-     کشیش مسیحی به ۴۰ نفر از کودکان تحت تعلیم خود تجاوز جنسی داشته است
8-      شبکه سی ان ان اعلام کرد: ۵۰% کودکان آمریکا اطفال نامشروع هستند
9-     یک دانش آموز آمریکائی ، معلم و ۱ نفر از هم کلاسهایش را درمدرسه با سلاح گرم به قتل رساند
10- مصدومیت با سلاح گرم، دومین عامل مرگ و میر در ۱۰ تا ۳۴ ساله ها در آمریکاست.
11- دختران آمریکایی در یک شب به طور دسته جمعی (۲۰ نفر) به عشق مایکل جکسون خواننده محبوبشان خود را از طناب دار حلق آویز نموده و کشته می شوند
  از تختهای بیمارستان آمریکا اختصاص به بیماران روانی دارد-  %- 5112
13- همه دبیرستانهای آمریکا دارای پاسگاه پلیس می‌باشند
14- در دبیرستانهای آمریکا دستگاهای سلاح یاب نصب شده و توسط پلیس، دانش آموزان کنترل و به داخل مدرسه راه داده می‌شوند، ضمناً سلاح دانش آموزان پس از کلاس تحویل داده می‌شود
15- در ایالتهای آمریکا مکانهایی به نام «گتو» وجود دارد که امکان ورود پلیس،آمبولانس،آتش نشانی و هر گونه فعالیت دیگر نیست و قتل و جنایت و کشتار در آن منطقه پیگردی ندارد
16- انگلیسیهای مهاجر به آمریکا ، زمینهای آمریکا را از سرخپوستان به زور و قتل عام گرفته و با نیروی کار سیاهپوستان آفریقا و ثروتهای کشور های استعمار شده و مغزهای خریداری شده از دیگر کشورها، آمریکا را ساخته‌اند.
17- بیشترین غارت آثار باستانی کشورهای جهان، توسط اروپا وآمریکا صورت گرفته است.
18- عامل درجه یک سوانح در آلمان مستها هستند
19- بیشترین تولید سیگار در آمریکا و توسط کشورهای صهیونیستی است
20- محققین انگلستان اعلام کرد : ۹۵% دیوانگان، از مشروبات الکلی به جنون رسیده اند
21- در بیست و چهارمین کنگره بین المللی مبارزه با الکل فرانسه اعلام شده که از ۷۰% دیوانگی، ۴۰% آن از آمیزش جنسی بواسطه استعمال الکل مبتلا شده اند
22- در آمریکا فقط دو روزنامه کثیر الانتشار وجود دارد
23-  بعد از حمله ۱۱ سپتامبر با وجود چاپ کثیر قرآن، قرآن نایاب شد
 
و اما یادمان باشدحجاب وعفت چیزی است که اگر«بربادشدهیم،بربادمانمیدهد !!!»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها