کد خبر: ۱۵۴۰۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
تیم بسکتبال نیویورک نیکس برای پست سنتر خود به دنبال بازیکن است و شایعه شده که گزینه مورد نظر آنها ملی پوش ایرانی است.
به گزارش خبرگزاری فارس، حامد حدادی که اواسط فصل گذشته از ممفیس گریزلیز به تورنتو و از آنجا به فینیکس سانز منتقل شد در پایان فصل از سوی این باشگاه بازیکن آزاد اعلام شد تا برای فصل آینده به دنبال تیم جدید باشد.

این روزها در باشگاه نیویورک نیکس شایعه‌ای منتشر شده است که این باشگاه علاقمند به جذب حامد حدادی، ملی پوش بسکتبال ایران در پست سنتر است. نیویورک در این پست بازیکن قدرتمندی به نام چندلر دارد که می‌خواهد حدادی را در کنار وی به خدمت بگیرد.

سایت اسپرت مدیا در این باره نوشت: حدادی بهترین سنتر نیست، اما برخلاف کنیون مارتین و جرمی تیلر او یک سنتر است و این چیزی است که نیویورک نیکس به آن احتیاج دارد.

این سایت در بخش دیگر خبر خود با ارائه آماری از عملکرد حدادی آورده است: حدادی اگر تنها یک چیز داشته باشد آن هم قد بلند او با 218 سانتی متر است، اما در 5 فصل حضور خود در NBA عملکردش رضایت بخش نبوده است.

به گزارش فارس، حامد حدادی در حال حاضر با تیم ملی بسکتبال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا است و در دو بازی نخست ایران مقابل مالزی و کره‌جنوبی نیز به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شده است و باید دید پس از جام ملت‌ها تکلیف حدادی برای ادامه کار در NBA  به کجا خواهد انجامید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها