کد خبر: ۱۵۷۲۴۱
زمان انتشار: ۲۲:۳۸     ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
قائم‌مقام باشگاه راه‌آهن سورينت گفت: هواپيمايي که به نام پرسپوليس است مختص اين باشگاه نيست و پروازهاي ديگري هم خواهد داشت.
کاظم اماني در خصوص اينکه باشگاه پرسپوليس از عنوان اختصاصي براي هواپيماي قشم اير استفاده کرده، عنوان کرد: اين هواپيما اختصاصي نيست و متعلق به باشگاه سورينت است. امکان دارد پروازهاي ديگري هم اين هواپيما داشته باشد. ما اگر هر باشگاه ديگري درخواست همکاري در زمينه‌هاي اقتصادي بدهد اين کار را انجام مي‌دهيم.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: ما نگاه عمده‌اي به بحث تجاري داريم و مي‌خواهيم که در بخش خصوصي درآمدزايي داشته باشيم در فوتبال ايران باشگاه‌ها هزينه‌بر هستند و به همين دليل شايد انگيزه‌اي براي بخش خصوصي وجود نداشته باشد اما ما مي‌خواهيم علاوه بر هزينه بتوانيم درآمدزايي هم داشته باشيم.

قائم‌مقام باشگاه راه‌آهن خاطرنشان کرد: ما به علت اينکه به هواداران پرسپوليس علاقه‌منديم حمايت‌هايي را از اين تيم انجام مي‌دهيم و هفته آينده هم اولين هواپيماي قشم‌اير به عتبات عاليات با رنگ قرمز و اسم هواپيماي پرسپوليس انجام خواهد شد. البته اين هواپيما براي ساير باشگاه‌ها هم خواهد بود و اگر اعلام آمادگي کنند چنين کاري را انجام مي‌دهيم.

اماني با اشاره به مشکلات ايران در بحث آکادمي تيم‌هاي پايه خاطرنشان کرد: ما قوانين ثابتي در ايران نداريم، مثلاً زماني که بازيکني را استعداديابي مي‌کنيم و او به سن 18 سالگي مي‌رسد امکان دارد که از تيم جدا شود درحاليکه در اروپا چنين موضوعي وجود ندارد و تيم‌ها اگر بازيکني را استعداديابي کردند با او قرارداد چندساله مي‌بندند اما در ايران چنين موضوعي وجود ندارد و بحث قراردادهاي طولاني‌مدت هم مطرح نيست.

وي افزود: اگر چنين قانوني درست شود ما با مسئولان بارسلونا صحبت کرديم تا آنها در ايران حاضر شوند و در بحث آکادمي با يکديگر همکاري مشترکي داشته باشيم و بازيکنان مستعد را شناسايي کنيم و بتوانيم از آنها در تيم بزرگسالانمان استفاده کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها