کد خبر: ۱۵۸۶۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
جان‌لوئيجي بوفون از پيروزي در سوپرجام ايتاليا خوشحال است. او نقش کونته را در قهرماني‌هاي اخير يوونتوس بسيار پر رنگ دانست.
يوونتوس در سوپرجام ايتاليا با چهار گل لاتزيو را در هم کوبيد تا بوفون جام قهرماني را بالاي سر برد.

به گزارش ايسنا ، بوفون از اينکه يوونتوس نخستين جام خود را در فصل جديد به دست آورد، بسيار خوشحال است. او به ستايش از آنتونيو کونته پرداخت و نقش او را در بازگشت يونتووس به قدرت نخست فوتبال ايتاليا پر رنگ توصيف کرد.

بوفون پس از پايان بازي در گفت‌وگو با شبکه راي اسپورت ابراز کرد: ثابت کرديم که همان يونتووسي هستيم که همه مي‌شناسند. نتايج بازي‌هاي دوستانه محک خوبي براي سنجش نيست. نشان داديم که تيمي هستيم که توان و شايستگي حضور در رقابت‌هاي بزرگ را دارد. نبايد نقش کونته را کمرنگ دانست. او تاثير زيادي در بازگشت يوونتوس به قهرماني داشت. سال‌ها بود که در عطش عنوان قهرماني در رقابت‌هاي سري A بوديم که با آمدن کونته اين عطش برطرف شد. نمي‌توانم نقش بازيکنان را در موفقيت‌هاي اخير يوونتوس ناديده بگيرم با اين حال ستايش از کونته و دستاوردهاي او ضروري است.

کاپيتان يوونتوس و تيم ملي فوتبال ايتاليا افزود: براي پنجمين بار بود که توانستم قهرماني در سوپرجام فوتبال ايتاليا را تجربه کنم که خوشبختانه اين بار در ايتاليا اين جام را بالاي سر بردم. فصل قبل هم پيروزي ارزشمندي را برابر ناپولي در سوپر جام به دست آورديم اما گرفتن جشن قهرماني در ايتاليا و ميان هواداران طعم ديگري دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها