کد خبر: ۱۵۸۶۳۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه کسانی که به دنبال دادن امتیاز به دشمن هستند جاهلند و ابله، گفت:‌ صبر و تحمل از روی علم حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، تهدید فتنه ۸۸ را به فرصت و پیروزی تبدیل کرد و شاهد آن نیز اعلام برائت فتنه‌گران در مجلس بود.

به گزارش فارس، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در چهاردهمین اجلاس سالانه اساتید بسیجی کشور که در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: ملت ما بلندترین قله‌های کرامت را هدف‌گیری کرده است و امروز اسلام که گوهر تابناک است را به جامعه بشری عرضه کرده و به خاطر اعتلای آن صدها هزار شهید و جانباز داده است.

وی افزود:‌ این کار دشمنی‌های زیادی را برانگیخته است و فایق‌ آمدن بر تهدیدات نیازمند داشتن علم است که این علم قدرت را به وجود می آورد.

سردار نقدی با تاکید بر این موضوع که اقتدار یک ملت با علم حاصل می‌شود،‌ اظهار داشت: اگر برای غلبه بر تهدیدات به سمت کسب علم برویم آن تهدیدها به فرصت تبدیل شده و قطعا دشمن خط عوض می‌کند و در حقیقت عامل اصلی موفقیت علم است. آنچه که می‌تواند شکست ظاهری را به پیروزی تبدیل کند، علم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تهدید به وجود آمده برای کشور در فتنه 88 خاطرنشان کرد: فتنه 88 تهدید بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران بود که در مقابل آن فتنه‌گران نمی‌توانستند صبر و تحمل از روی علم مقام معظم رهبری را تحمل کنند و به خاطر این اقدام مقام معظم رهبری تهدید فتنه 88 به فرصت و پیروزی ملت ایران تبدیل شد و آنچه که ما در مجلس شاهد بودیم نشان از این پیروزی دارد.

سردار نقدی با اشاره به این موضوع که قدرت ایران یک قدرت از روی علم و درون‌زا است، اظهار داشت: در آسیب‌شناسی بیداری اسلامی ما به علم می‌رسیم چرا که به طور خاص در مصر پیشرفت علمی خاصی دیده نمی‌شود. گروه‌های مصری دانش سیاسی لازم را نداشتند.

وی افزود: علم سیاسی که مصری‌ها خوانده‌اند همان علم سیاسی غربی است در حالی که ما اگر بخواهیم در برابر اسرائیل و آمریکا بایستیم باید علم سیاسی اسلامی داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنان خود، پیرامون مسائل اقتصادی گفت: مسائل اقتصادی را باید با توجه به ظرفیت‌های داخلی خود برطرف کنیم. ما باید به دانش اقتصادی بومی خودمان دست پیدا کنیم تا بتوانیم بر مشکلات اقتصادی غلبه کنیم.

سردار نقدی در پایان سخنان خود، خاطرنشان کرد: مشکل امروز اقتصاد ما علم است. دانش اقتصاد و به کار بردن آن باعث می‌شود کشور در زمینه اقتصادی به پیشرفت برسد.

وی با تأکید بر اینکه کسانی که به دنبال دادن امتیاز به دشمن هستند جاهل و ابله هستند، گفت: هفته گذشته در مجلس حق و حقیقت بار دیگر آشکار شد و حقانیت نظام از سویی و مجرم بودن عوامل فتنه که آن حادثه زشت را مرتکب شدند از سوی دیگر بیش از پیش مشخص شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها