کد خبر: ۱۵۸۹۳۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۲۹ مرداد ۱۳۹۲

جام کشکول؛ یک زن هنرمند 30 ساله امریکایی که "الکسیس آرنولد" نام دارد توانسته است با استفاده از مواد شوینده و آب داغ و کتابهای قدیمی اثرات هنری جالبی پدید آورد.

پرداد به نقل از میرور نوشت: کتابهای او به سرعت به شهرت رسیده است و در نمایشگاههای کتاب با قیمتی حدود 400 دلار به فروش میرسند. او ابتدا کتابها را در آب داغ میخیساند و سپس مواد شوینده را به آنها اضافه میکند و آنها را به حال خود رها میکند تا خشک شوند. این کار باعث میشود کریستالهای بزرگ وکوچکی سراسر سطح کتاب را بپوشاندو یک اثر هنری جالب خلق شود.
او میگوید اضافه کردن مواد شوینده مختلف و مواد افزودنی دیگر میتواند باعث بوجود آمدن کریستالهای بزرگ و کوچک و رنگی شود . کتابهای کریستالی وی این روزها مشتریان زیادی دارد. از جمله کتابهای مشهوری که توسط این زن به یک کتاب کریستالی تبدیل شده اند میتوان به "هزار فرسنگ زیر دریا" و " درخت آوازخوان" اشاره کرد.
او اضافه میکند با مردم مختلفی در مورد آثارش صحبت میکند تا بتواند با سلایق مختلف  آشنا شود و خوشحال است که کارهایش تا این حد مورد توجه قرار گرفته است.
او میگوید با استفاده از این تکنیک آثار ادبی را به یک اثر هنری تبدیل میکند که ماندگاری بیشتری دارد. وی معتقد است اگرچه با این کار این کتابها دیگر قابل مطالعه نیستند اما میتوانند یادگار خوبی از دوران خوش زندگی هر شخص باشد که با تبدیل به یک اثر هنری فوق العاده همواره نوستالژی خاص خود را حفظ میکند.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها