کد خبر: ۱۶۰۱۹۴
زمان انتشار: ۱۵:۴۸     ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
طبق برنامه‌ریزی انجام شده، فردا پرسپولیسی‌ها با هواپیمای اختصاصی خود راهی کربلا می‌شوند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه پرسپولیس و سورینت پس از توافقات به عمل آمده بالاخره هواپیمای پرسپولیس را آماده پرواز کردند. ابتدا قرار بود پرسپولیسی‌ها روز عید سعید فطر هواپیمای خود را به آسمان بفرستند اما به دلیل برخی از کارهای اداری این موضوع به تاخیر افتاد. در نهایت فردا اولین پرواز هواپیمای پرسپولیس ساعت 9 صبح به مقصد کربلا انجام خواهد شد. در این پرواز رویانیان و 5 خبرنگار حضور دارند. پرواز پرسپولیسی‌ها ساعت 9 صبح فردا ابتدا به نجف و سپس به کربلا می‌رود. ساعت 5 بعد از ظهر هم به تهران بازخواهد گشت.

 

*خبر دیگر از قرمزپوشان اینکه بهروز منتقمی، قائم مقام باشگاه پرسپولیس پس از سفر به اصفهان و گزارشی از نمایندگی‌های این تیم در اصفهان و عملکرد خوب مدارس فوتبال پرسپولیس در این استان پس از جلسه‌ای با رویانیان به این توافق رسید که همایش یک روزه برای نمایندگی‌های پرسپولیس در اصفهان برگزار شود تا مدارس فوتبال و فروشگاه‌های اصفهان به عنوان الگو به سایر استان‌ها معرفی شود.

همچنین قرار شد جشنواره بزرگ مدارس فوتبال پرسپولیس در سراسر کشور در تهران برگزار شود و تیم‌ها با یکدیگر به مسابقه بپردازند. این در شرایطی است که تا به امروز 44 مدرسه فوتبال در سراسر ایران دایر شده و قرار است به زودی در سایر استانها نیز مدارس فوتبال افتتاح شود.

 

 

*جلسه شورای آکادمی باشگاه پرسپولیس ظهر امروز با حضور منتقمی رویانیان، حمید استیلی و قدوسی برگزار شد. در این جلسه رویانیان تاکید زیادی مبنی بر توجه به تیم‌های پایه داشت و در ابتدای جلسه منتقمی گزارشی از جلسه قبل و 26 مورد که مصوب جلسه شده بود را به حاضرین ارائه کرد و تصمیمات لازمه را برای حاضرین تشریح کرد.

از مهمترین مسائل تایید شده می‌توان به تجهیز ورزشگاه امام رضا (ع) به اتاق هایی که آمادگی استراحت بازیکنان را داشته باشد می‌توان اشاره کرد. همچنین مقرر گردید با دستور رویانیان حمید استیلی رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس ظرف یک هفته آینده مدیر فنی، رئیس مرکز آمادگی جسمانی و مدیر اجرایی تیم‌های پایه را انتخاب تا عملکرد تیم‌های پایه را زیر نظر بگیرد همچنین قرار شد به زودی یک دستگاه آمبولانس برای تیم‌های پایه و یک اتوبوس برای ایاب و ذهاب از میدان آزادی تا ورزشگاه امام رضا(ع) برای تیم‌های پایه پرسپولیس خریداری شود.

همچنین قرار است به زودی یک پزشک به عنوان پزشک مخصوص تیم‌های پایه انتخاب شود تا امورات را بر عهده بگیرد که به احتمال فراوان این پزشک دکتر وجیه الله چشم سری پزشک سابق تیم‌های پایه پرسپولیس است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها