کد خبر: ۱۶۱۱۰۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۰۸ شهريور ۱۳۹۲
مديرعامل پرسپوليس که معمولا در رويارويي با هواداران از رو در بايستي خاصي رنج مي‌برد و به قولي اهل تعارف است، به هواداران قول داد كه "ام المصائب فوتبال" را به پرسپوليس باز مي گرداند.
در مسير برگشت هواپيماي پرسپوليس از عتبات عاليات به ايران، اين هواپيما با تاخير در پرواز روبرو شد و فرصتي دست داد تا رويانيان به سوالات پاسخ دهد.


هواداران پرسپوليس در فرودگاه نجف دور سردار حلقه زده بودند. سردار هم که در اينگونه مواقع به وجد مي‌آيد پاسخگوي سئوالات و شبهات هواداران بود. رويانيان پس از آنکه هواداري در خصوص بازگشت دوباره کريمي به پرسپوليس از سردار پرس و جو کرد در اظهارنظري عجيب و غيرمنتظره وعده داد که در نيم فصل دوم يا نهايتا در فصل آينده کريمي را به پرسپوليس باز مي‌گرداند!


محمد رويانيان در حالي اين جملات را در تقابل با هواداران مشتاق پرسپوليس به زيان مي‌آورد که پيش از اين و پس از زاويه‌دار شدن روابطش با کريمي از او به عنوان ام‌المصائب فوتبال نام برده بود.


پس از گشوده شدن پرونده بازگشت علي کريمي به پرسپوليس البته با استناد به نقل قول سردار نوبت به خلعتبري رسيد. مهاجم فصل گذشته سپاهان که روزهاست بحث انتقالش به پرسپوليس از عجمان امارات به بحث اول و آخر فوتبال ايران بدل شده است. البته با توجه به روند صعودي و قابل توجه پرسپوليس در نهايي شدن جذب خلعتبري، ادعاي سردار در اين خصوص با منطق و واقعيت همخواني داشت.


اما در ادامه باز هم ماجرا تا حدي تغيير کرد. مجتبي جباري و پرسپوليسي‌شدن شماره 8 هميشه ناراضي موضوع ديگري بود که در ديالوگ‌هاي هواداران با مديرعامل سرخپوشان شنيده شد. البته سردار برخلاف اظهارات قاطعانه‌اي که در خصوص بازگشت کريمي به زبان آورده بود اين بار و در مورد پرسپوليسي‌شدن جباري تا حدي محتاطانه‌تر ظاهر شد. سردار که در خصوص جذب جباري حسابي از سوي هواداران سئوال پيچ شده بود در نهايت عنوان کرد که پس از مختومه شدن پرونده خلعتبري به سراغ جباري خواهد رفت.

 روزنامه نود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها