کد خبر: ۱۶۲۳۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
خبرگزاری تسنیم: آبی‌واناری‌های کاتالونیا به عقد قراردادی جدید با هافبک اسپانیایی خود که وی را به دومین بازیکن پردر‌آمد این تیم تبدیل می‌کند نزدیک‌تر شدند.
تسنیم، روزنامه مارکا چاپ اسپانیا اعلام کرد که تیم بارسلونا در نظر دارد قرارداد آندرس اینیستا را تمدید کند و این بازیکن اهل منطقه کاستیای اسپانیا را که از ابتدای دوران حرفه‌اش در بارسلونا بوده را همچنان حفظ کند.

طبق گزارش این نشریه طرفین همچنان در حال مذاکره هستند اما یکی از تغییرات محتملی که در قرارداد بعدی ستاره خط میانی بارسلونا صورت خواهد گرفت تغییر در میزان حقوق وی است که اینیستا را به دومین بازیکن پردر‌آمد تیم پس از لیونل مسی آرژانتینی تبدیل خواهد کرد.

قرارداد جدیدی که کاتالان‌ها برای برترین بازیکن اروپا در سال 2012 آماده کرده‌اند، همچنین او را از کسب در‌آمد از نیمار (ستاره برزیلی تازه وارد تیم) و 2 کاپیتان تیم یعنی کارلس پویول و ژاوی هرناندس هم بالاتر قرار می‌دهد. از قرار معلوم حقوق ثابتی که بارسلونا برای اینیستا در نظر گرفته است مبلغی بالغ بر 12 میلیون یورو است که این رقم بسته به عملکرد و پاداش‌هایی که به او تعلق خواهد گرفت ممکن است به 15 و حتی 16 میلیون یورو نیز برسد.

قرارداد جدید اینیستا تا سال 2018 اعتبار خواهد داشت و به این بازیکن 29 ساله اجازه می‌دهد که حرفه‌اش را در جمع آبی‌واناری‌ها به پایان برساند. در صورت عقد این قرارداد و متعهد ماندن به بارسلونا تا پایان آن، اینیستا مدت حضور خود در نیوکمپ را به 20 سال افزایش خواهد داد.

خبر دیگر از بارسلونا این است که بازیکن بعدی که سران این باشگاه قصد تمدید قراردادش را دارند، جرارد پیکه، دفاع وسط اسپانیایی این تیم است. ظاهراً کاتالان‌ها قصد دارند قرارداد این بازیکن 26 ساله را هم تا سال 2018 تمدید کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها