کد خبر: ۱۶۳۹۳۳
زمان انتشار: ۲۰:۴۲     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
رئیس کمیسیون امور بین‌الملل دومای روسیه تاکید کرد حمله آمریکا به سوریه هرگز حمله‌ای محدود نخواهد بود بلکه هدف سرنگونی نظام بشار اسد است.

به گزارش 598،  خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری روسیا الیوم، آلکسی پوشکوف، رئیس کمیسیون امور بین الملل در مجلس دومای روسیه امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران درباره حمله احتمالی غرب علیه سوریه گفت: مشکل است که از حمله محدود علیه سوریه یا تنها با هدف رساندن پیامی به بشار اسد سخن گفت.

وی افزود: باید انتظار حملات قدرتمند علیه تاسیسات نظامی و غیرنظامی سوریه از جمله فرودگاه دمشق و کاخ ریاست جمهوری را داشت.

رئیس کمیسیون امور بین الملل در دومای روسیه گفت: حزب جنگ به ریاست سناتور جان مک کین در کنگره آمریکا در جلسه یازدهم سپتامبر برای اوباما شرط خواهد گذاشت که به شرطی از حمله نظامی وی علیه سوریه حمایت می کند که این حمله ضربه ای محکم به نظام سوریه باشد.

پوشکوف گفت: اوباما نمی تواند از تصمیم خود بازگردد زیرا این امر موضع آن را تضعیف می کند.

وی افزود: دومای روسیه در روز چهارشنبه یازدهم سپتامبر بیانیه ای را درباره سوریه صادر می کند که در آن از احزاب کنگره خواهد خواست عاقلانه حکم داده و تصمیم درست اتخاذ کنند.

پوشکوف بار دیگر تصریح کرد: مداخله نظامی آمریکا در سوریه با هدف سرنگونی نظام بشار اسد و باز کردن راه به روی جنگجویان برای رسیدن آنها به دمشق است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها