کد خبر: ۱۶۷۷۴۲
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
فرمانده سپاه قم:
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به هیاهوی غرب برای حمله به سوریه، گفت: با همه تبلیغاتی که دشمن به راه انداخته بود یک تشر جمهوری اسلامی اسرائیل را بر سر جای خود نشاند.
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی مهدوی‌نژاد یکشنبه‌شب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دفاع مقدس در منطقه غدیر قم با اشاره به ضرورت زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا، اظهار کرد: این نمایشگاه تأثیر فراوانی برای تحقق این هدف مهم دارد.

وی ادامه داد: سپاه و سایر نهادهای دست‌اندرکار تلاش فراوانی کرده‌اند که حال و هوای نمایشگاه دفاع مقدس نسل امروز را با گوشه‌ای از فرهنگ آن دوران آشنا سازد.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه امروز دشمنان بیش از گذشته در صدد نابودی نظام اسلامی هستند و در این راه از هیچ توطئه‌ای فروگذار نیستند، خاطرنشان کرد: آنچه می‌تواند ما را در مقابل نقشه‌های آنان بیمه کند، توکل بر خداوند، پیروی از رهبری و تمسک به فرهنگ جهاد و شهادت مورد نظر اهل بیت(ع) است و برپایی چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند جوانان را با گوشه‌ای از رشادت‌های رزمندگان اسلام در آن دوران آشنا کند.

وی تصریح کرد: در بیشتر عملیات‌های دوران دفاع مقدس نفرات و امکانات دشمن بیش از لشکر اسلام بود، اما عنایات الهی و توسلاتی که رزمندگان به اهل بیت(ع) داشتند و نیز هدایت‌های امام امت سبب پیروزی ملت ایران شد.

مهدوی‌نژاد، عملیات «فرمانده کل قوا» پس از برکناری بنی صدر را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: کمتر کسی گمان می‌کرد ایران در این عملیات بتواند موفقیتی کسب کند، چراکه حتی سرلشکر صفوی که در آن زمان در ارتباط مستقیم با عملیات مذکور بود می‌گفت در آن زمان فقط یک قبضه خمپاره در اختیار ما قرار داشت، اما در نهایت آنچه سبب پیروزی رزمندگان اسلام می‌شد اخلاص و فداکاری بود.

فرمانده سپاه استان قم، ولایت‌مداری به عنوان سلاحی تأثیرگذار در دوران دفاع مقدس را مورد تأکید قرار داد و متذکر شد: پیروزی ملت ایران در جنگ به الطاف الهی، توسل بر اهل بیت(ع) و پیروی از مقام ولایت بستگی داشت و سربازان ایرانی با اتکا به خلوص نیت این مهم را تحقق بخشیدند.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه دفاع مقدس امسال عملیات والفجر مقدماتی بازسازی خواهد شد، خاطرنشان کرد: این عملیات هم از جمله مراحلی بود که رزمندگان اسلام با موفقیت آن را پشت سر گذاشتند.

مهدوی‌نژاد در پایان با اشاره به هیاهوی تبلیغاتی غرب به ویژه رژیم صهیونیستی برای حمله به سوریه، عنوان داشت: با همه تبلیغاتی که دشمن به راه انداخته بود یک تشر جمهوری اسلامی اسرائیل را بر سر جای خود نشاند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها