کد خبر: ۱۶۷۷۸۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خودکفایی در عرصه های نظامی، اقتصادی و عمرانی را از دست آوردهای دفاع مقدس دانست و گفت: آسایش و امنیت امروز کشور مرهون شهدا است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، احمد امیرآبادی شامگاه یک شنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه یادیاران استان قم با اشاره به دفاع مقدس اظهار کرد: نباید تنها در هفته دفاع مقدس از رشادت های رزمندگان اسلام سخن گفت و هشت سال دفاع مقدس برای ما دست آوردهای بزرگ داشت که از جمله این دست آوردها انسجام ملی است.

وی اضافه کرد: تشییع پیکر شهدای گمنام در شهرها، فضای شهرها را عطرآگین می کند و از فرهنگ جبهه می توان برای مقابل با تهاجم فرهنگی دشمن استفاده کرد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راهیان نور گفت: هر سال استقبال زیادی از شرکت در اردوهای راهیان نور صورت می‌گیرد و در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن که میلیارد ها دلار را برای تهاجم به فرهنگ ما هزینه می کند، می توانیم از فرهنگ جبهه استفاده کنیم.

امیرآبادی خودکفایی در عرصه های نظامی، اقتصادی و عمرانی را از دست آوردهای دفاع مقدس دانست و افزود: امروز قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) با همان روحیه دفاع مقدس عمل می کند و فعالیت های این قرارگاه قابل مقایسه با عملکرد شرکت های خارجی نیست و قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در پروژه های مختلف از جمله پارس جنوبی بهتر از شرکت های خارجی عمل کرده است.

وی تصریح کرد: روزی برای استفاده از تجهیزات نظامی مشکل داشتیم، اما امروز اگر یک پهپاد دشمن را در آسمان کشورمان پائین می آوریم، به سرعت آن را مهندسی معکوس می کنیم.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت های هسته ای اظهار کرد: پیشرفت های هسته ای نتیجه داشتن روحیه دفاع مقدس است و دانشمندان هسته ای پس از آنکه سوخت هسته ای با غنای 20 درصد را برای استفاده در راکتور تهران به ایران ندادند، این سوخت را با روحیه دفاع مقدس یعنی همان توکل به خدا و توسل به اهل بیت، ساختند.

امیرآبادی آسایش و امنیت امروز کشور را مرهون شهدا دانست و افزود: شهدا در صورت کوتاهی کردن ما در تبعیت از خط آنها، ما را نمی بخشند و ما باید از مقام معظم رهبری تبعیت داشته باشیم.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دشمنی استکبار با سوریه گفت: استکبار جهانی به سبب رفاقت سوریه به ایران، با این کشور دشمن هستند و امروز ما باید با داشتن انسجام اسلامی و تبعیت از ولایت، دشمن را در مرز رژیم صهیونیستی شکست بدهیم.

وی اضافه کرد: ملت ایران با وجود مشکلات اقتصادی، مقاوم ایستادند و این ملت در راهپیمایی‌های مختلف شرکت می‌کند و هر چه ما برای ملت خدمت کنیم، کم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها