کد خبر: ۱۶۸۹۴۲
زمان انتشار: ۲۲:۱۲     ۰۴ مهر ۱۳۹۲
به گزارش پایگاه 598، عصر امروز برخی فرزندان شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس با هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جماران دیدار کردند، که این دیدار به علت سردادن شعارهای حمایتی از فتنه‌گران از سوی برخی افراد خاص، با حاشیه‌هایی همراه بود که موجب اعتراض خانواده‌های شهدا شد.

یکی از شرکت کنندگان در این مراسم در گفت‌وگو با فارس، اظهارداشت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، قرار بود جلسه اختصاصی فرزندان شاهد و ایثارگر با هاشمی رفسنجانی صورت گیرد و در این جلسه سه نفر از فرزندان شاهد سخنرانی کنند.

وی افزود: پس از صحبت فرزندان شهدا، منتظر بودیم صحبت‌های آقای هاشمی آغاز شود که آقای علیخانی گفت: «ما دیدارهایی از استان‌های خوزستان و لرستان را نیز با این دیدار ادغام کردیم» و افرادی بدون هماهنگی ما در این جلسه حضور داشتند و در جهت آزادی زندانیان سیاسی و همچنین سران فتنه سخنرانی کردند که این سخنان با سوت و کف همراه شد.

این منبع آگاه تأکید کرد: فرزندان شهدا به نشانه اعتراض، جلسه را ترک کردند تا جایی که برخی درگیری‌ها هم به وجود آمد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرزندان شاهد و ایثارگر از این عمل اعلام برائت می‌کنند. این برنامه آقای علیخانی بود که بدون هماهنگی، جلسه این حضار را با دیدار ما یکی کرد و امیدواریم این گله‌مندی به گوش رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز برسد.

محور صحبت‌های برخی از سخنرانان در دیدار با هاشمی موضع فرزندان شاهد نیست

همچنین حمید اسدی دبیرکل جبهه یادگاران شاهد ایران اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به دیدار فرزندان شاهد و ایثارگر با هاشمی رفسنجانی اظهارداشت: بنای جلسه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بود و قرار بود فرزندان شهدا دیداری با آیت‌الله هاشمی برای ایجاد همدلی با محوریت مقام معظم رهبری داشته باشند.

وی تصریح کرد:‌ اما مجری برنامه و برخی از کسانی که برای سخنرانی دعوت شده بودند کسانی نبودند که قبلاًمطرح شده بود و موضع فرزندان شهدا هم سخنان آن‌ها نبود.

اسدی تأکید کرد:‌ ما به مجری برنامه اعتراض داریم چرا که صحبت‌‌هایی که مطرح شد در شأن خود آقای هاشمی و فرزندان شاهد نبود.

وی اضافه کرد: جبهه یادگاران انقلاب اسلامی وحدت و همدلی تحت محوریت مقام معظم رهبری را انتظار دارد و طبیعی است که از دولت حمایت می‌کنیم.

اسدی در پایان خاطرنشان کرد: محور سخنرانی برخی از سخنرانان موضع فرزندان شهدا نبود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها