کد خبر: ۱۶۹۸۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۰۸ مهر ۱۳۹۲
گزینه اصلی معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان اشتباه بزرگی مرتکب شد و سعی کرد آن را جبران کند.

جام ورزشی، وقتی فدراسیون اسکیت خبر حضور 5 تن از ملی پوشان بانوان در تیم ملی امارات را منتشر کرد، خیلی ها بهت زده شدند.

 

بر اساس اعلام سایت این فدراسیون، با توجه به این که رقابت های جهانی رول بال یازدهم مهرماه به میزبانی نایروبی کنیا برگزار خواهد شد و کشورمان در بخش بانوان نماینده ای برای حضور نداشت کنفدراسیون آسیا موافقت خود را برای حضور 5 بانوی ورزشکار کشورمان را به عنوان بازیکن کمکی در تیم امارات اعلام کرد.


اینکه ملی پوشان ایرانی با لباس امارات و برای موفقیت پرچم این کشور عربی تلاش کنند، مسئله ای نبود که رسانه ها به سادگی از آن بگذرند چرا که امارات کشوری است که همواره مسایل سیاسی را در ورزش خود دخیل کرده و اخیرا نیز نام جعلی خلیج ع ر ب ی را برای لیگ فوتبال خود برگزیده است.

مسئولان اسکیت پس از مواجهه با حجم انتقادها ابتدا بیانیه ای منتشر کرده و دلیل کار خود را توضیح دادند که به هیچ وجه قانع کننده نبود و کمی بعد فریبا محمدیان، رئیس فدارسیون اسکیت تاکید کرد که اصلا قرار نیست اعزامی صورت بگیرد و همه چیز در حد یک پیشنهاد بوده است!

عقب نشینی محمدیان دلیل جالبی غیر از انتقاد رسانه ها دارد؛ وی جدی ترین گزینه وزارت ورزش برای معاونت بانوان و جایگزینی مرضیه اکبرآبادی است و قطعا علاقه ندارد در آستانه انتخاب خود، اینگونه در رسانه ها علیه وی مطلب منتشر شود.

باید دید گاف اخیر فدراسیون اسکیت تاثیری در انتخاب محمدیان برای حضور در وزارت ورزش و جوانان دارد یا خیر!

  نامه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها