کد خبر: ۱۷۱۳۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۱۷ مرداد ۱۳۹۰
598: مراسم تجلیل از بانوان خبرنگار که امروز 17 مرداد در وزارت ارشاد برگزار شد، میزبان آمنه بهرامی دختری بود که از قصاص مردی که به صورتش اسید پاشید، گذشت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تجلیل از بانوان خبرنگار، ظهر امروز دوشنبه 17 مرداد در وزارت ارشاد برگزار شد که در این مراسم سیدمحمد حسینی وزیر ارشاد، محمدجعفر محمدزاده معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، مریم مجتهدزاده مشاور رئیس جمهور در امور بانوان و رئیس مرکز مشارکت زنان و خانواده، پروین احمدی‌نژاد عضو شورای شهر، فاطمه آلیا، لاله افتخاری، فاطمه آجرلو، طیبه صفایی از نمایندگان مجلس حضور داشتند.

محمدزاده در این مراسم گفت: هر روز روز خبرنگار است و امروز تنها نمادی است برای قدردانی از زحمات فعالان این عرصه. جهان امروز جهان خبر است و اگر روزی خبری منتشر نشود، معادلات جهانی به هم می‌ریزد. این حرفه مشکلات متعددی دارد که بیشتر در همین روز به یاد این مشکلات و سختی‌ها می‌افتیم در حالیکه باید همت کنیم و آنها را برای همیشه برطرف سازیم.

وی ادامه داد: البته این مشکلات 2 دسته هستند. یک سری از مشکلات ذاتی این شغل است که اگر نباشند، این شغل هم نیست و ما نیز که در این کسوت هستیم از آنها گله نداریم، ولی دسته دوم مشکلات عارضی است که باید آنها را برطرف کرده و هر سال نسبت به سال گذشته این مشکلات کمتر شود.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در پایان صحبت‌هایش بیان کرد: تمام همت وزارت ارشاد بر این است که مشکلات معیشتی و نبود امنیت شغلی در حرفه خبرنگاری را مرتفع کند و معاونت مطبوعاتی هم وظیفه خود می‌داند در این زمینه قدم بردارد.

این مراسم یک میهمان ویژه نیز داشت که آمنه بهرامی بود. بهرامی، دختری که از قصاص مردی که سال‌ها پیش بر صورتش اسید پاشیده بود، گذشت کرد، زینت‌بخش این مراسم بود که با اعلام نام او همه حاضران در جمع او را تشویق کردند. البته هیچ سخنرانی و تجلیلی برای او در نظر گرفته نشده بود؛ گرچه مجری مراسم اشاره کرد که بعداً از وی به نحو احسنت تجلیل خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها