کد خبر: ۱۷۲۶۵۷
زمان انتشار: ۲۲:۵۳     ۱۷ مهر ۱۳۹۲
هافبک فرانسوي يوونتوس پيش بيني کرد تيمش در جريان 2 بازي رفت و برگشت خود برابر رئال مادريد در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا حداقل يک بار کهکشاني‌ها را شکست خواهد داد.
يوونتوس، قهرمان فصل گذشته رقابت‌هاي سري A فصل جديد رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا را خوب شروع نکرده است و از 2 بازي نخست خود در مرحله گروهي اين رقابت‌ها برابر تيم‌هاي کپنهاگن دانمارک در خارج از خانه و برابر گالاتاسراي در خانه، تنها 2 تساوي کسب کرده است.

به نقل از تسنيم، پل پوگبا، هافبک فرانسوي بيانکونري اما معتقد است تيمش شروع ضعيف خود را در بازي‌هاي پيش رو جبران مي‌کند. 2 بازي بعدي بانوي پير در مرحله گروهي ليگ قهرمانان برابر رئال مادريد است که اولين آن سه شنبه هفته آينده در ورزشگاه سانتياگوبرنابئو است و دومي در ورزشگاه يوونتوس. پوگبا معتقد است که تيمش حداقل يکي از اين 2 بازي را خواهد برد.

او به روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ايتاليا گفت: هيچ دليل براي ترسيدن از رئال مادريد وجود ندارد. ما در اين 2 بازي حداقل يک بار رئال مادريد را شکست مي‌دهيم و پيشرفت مي‌کنيم.

پوگباي 20 ساله افزود: ما يوونتوس هستيم و هرگز نبايد اين را فراموش کرد. با تاريخ، پرستيژ و کيفيتي که تيم‌مان دارد ما از هيچ تيمي پايين‌تر نيستيم و به همين دليل رئال مادريد مرا نمي‌ترساند. يوونتوس در همان سطحي قرار دارد که ديگر بزرگان اروپا هستند. ما حتي مي‌توانيم رئال مادريد را در خانه‌اش شکست دهيم.

پوگبا در ادامه در خصوص تعريف و تمجيدهايي که اين روزها از وي به خاطر پيشرفت چشمگيرش (از زمان ترک منچستريونايتد تا پيوستن به بانوي پير) مي‌شود اظهار داشت: من هنوز هيچ چيز نيستم. چه کاري انجام داده‌ام؟ هيچ چيز. به پيرلو و بوفون نگاه مي‌کنم چون مي‌خواهم از‌ آنها چيزهاي زيادي ياد بگيرم چطور مي‌شود قهرماني واقعي بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها