کد خبر: ۱۷۲۸۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۱۸ مهر ۱۳۹۲
سرمربی پرسپولیس گفت: از زمانی که آقای علیپور آن صحبت‌ها را مطرح کرد برخی افراد فرار رو به جلو می‌کنند.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی دایی پس از تمرین امروز پرسپولیس در واکنش به جریمه 3 میلیونی‌ به خاطر صحبت‌‌هایش در کنفرانس خبری بعد از بازی با صبا گفت: دیگر نمی‌دانم چه بگویم. مگر من صحبت خاصی کردم که جریمه شوم. مطمئنا این جریمه‌ها را قبول ندارم و به آن اعتراض می‌کنم.

وی درباره اینکه دستاوردهای جدیددر پرونده تبانی اظهار داشت: دستاورد جدیدی وجود ندارد اما در این روزها صحبت‌هایی مطرح می‌شود که با هم تناقض دارد. امروز مصاحبه‌ای از آقای زندی سرپرست راه‌آهن خواندم که متاسفانه غیرواقعی است و با واقعیت تفاوت دارد.  ایشان درباره علی حاتم صحبت کردند که باید بگویم من زمانی که وارد باشگاه راه‌آهن شدم آقای حاتم در این باشگاه بودند. شما نگاه کنید ایشان 10 سال سابقه کار اجرایی در راه‌آهن داشتند و از دوستان من نبودند اما از آن موقعی که افتخار آشنایی با ایشان را پیدا کردم می‌دانم چه پسر پاک و خوبی است.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: آقای زندی در مورد عکاس باشگاه راه‌آهن هم صحبت کردند و گفتند که ایشان را من به باشگاه آوردم که باز هم باید بگویم اطلاعات این آقا غلط است. مسعود اکبری از زمانی که آقای قدوسی به عنوان مسئول روابط عمومی باشگاه راه‌آهن فعالیت می‌کرده در این باشگاه حضور داشته و من به هیچ عنوان با ایشان آشنایی نداشتم و او را به عنوان عکاس در ورزشگاه‌ها دیده بودم.

دایی درباره حضور مرتضی کریمی در راه‌آهن عنوان کرد: زمانی که من در راه‌آهن بودم ایشان به عنوان داور بازی دوستانه ما را سوت می‌زد. بعد از اتفاقاتی که در اصفهان رخ داد و او از داوری کنار رفت یک روز با دخترش سر تمرین آمد و از من به خاطر اشتباهی که در آن دربی معروف انجام داده بود حلالیت طلبید و گفت که تحت تاثیر جو آنطور پرچم زده است. بعد به من گفت حالا من رانده شدم و اتفاقا همان زمان هم باشگاه راه‌آهن همانند تیم‌های دیگر یک نفر را به عنوان مشاور داوری احتیاج داشت. به خاطر همین در باشگاه راه‌آهن استخدام شد و به ما در موارد داوری کمک می‌کرد که اتفاقا پس از یکی از کمک‌های ایشان، فدراسیون از باشگاه راه‌آهن عذرخواهی کرد. مرتضی کریمی به این صورت به راه‌آهن آمد.

وی خطاب به رستم زندی گفت: آقای زندی تمام بچه‌های راه‌آهن که با من کار کردند شاهد هستند که به خاطر بعضی از تخلفات من مسعود اکبری را از باشگاه راه‌آهن اخراج کردم و حتی برخورد فیزیکی به وجود آمد. آن هم به خاطر مسائلی که دوست ندارم آنها را بازگو کنم. آقای رئیسی‌کیا هم به خاطر این مسائل به وجود آمده او را از راه‌آهن اخراج کرد. اگر این عکاس را از راه‌آهن اخراج کردند چرا بعد از پیوستن من به پرسپولیس آقای رئیسی کیا ایشان را برگرداند؟ البته اکبری از قبل با آقایان زندی و رئیسی‌کیا آشنایی داشت و در نیروی انتظامی سرباز آنها بود. اگر آنها آدم من بودند چرا امسال با راه‌آهن قراردادشان را تمدید کردند. اگر با من بودند که به پرسپولیس می‌آمدند.

سرمربی پیشین راه آهن ادامه داد: آقای زندی شما زمانی که سرپرست شدید مسعود اکبری را به عنوان دستیار خود انتخاب کردید و تمام پول‌هایی که بنا بود خرج شود را به حساب او ریختید. تمام مدارک این مسئله موجود است و اگر کارت‌های این آقایان را ببینید متوجه می‌شوید چه حساب‌هایی جابه‌جا شده است.

دایی تصریح کرد: از زمانی که آقای علیپور آن صحبت‌ها را مطرح کردند آقایان دارند فرار رو به جلو می‌کنند. زمانی که سرمربی راه آهن شدم به من پیشنهادهایی شد که با آنها مخالفت کردم اما آقایان کارهای دیگری انجام دادند و از کانال‌های دیگر وارد شدند. مولایی گفته که کریمی با او تماس گرفته و حتما خدا و خودشان می‌دانند که چه کار کردند و ما از آنها خبر نداریم.

وی ادامه داد: معلوم شد که آقایان پول‌هایی از قبل طلب داشتند و این مورد به زمان ما برنمی‌گردد. قهرمانی تماس گرفته و خواستار طلب‌های گذشته‌اش شده که این مسئله به سال‌های قبل برمی‌گردد.

سرمربی پرسپولیس ضمن انتقاد از فردوسی‌پور و برنامه 90 تاکید کرد: نمی‌دانم فردوسی‌پور دنبال چه چیزی است و چرا فقط به بازی راه‌آهن و آلومینیوم می‌پردازد و چرا بازی‌های راه آهن و مس و سایپا را مد نظر قرار نمی‌دهد. فیلم این بازی‌ها موجود است و کارشناسان می‌توانند روی آنها نظر بدهند. وقتی ما یک تیم را 3 بر یک شکست می‌دهیم آقایان دنبال چه می‌گردند؟ فکر کنم فردوسی‌پور به قول خودش داشت شیطنت می‌کرد.

دایی ضمن این بیان مسئله که در زندگی فوتبالی و شخصی‌اش کسی کوچکترین خطایی از او ندیده تاکید کرد: خیلی‌ها می‌خواهند شلوغ‌کاری کنند ولی هر کاری سرجایش خودش است. حق را گفتم و تا آخری روی حرفم می‌ایستم، البته هر کسی که دنبال حق باشد باید هزینه بدهد. متاسفانه در این مملکت دنبال حق رفتن به ناهنجاری تبدیل شده و با کسی که دنبال حق و طلبش است برخورد کرده و مقابلش جبهه می‌گیرند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا بهتر نیست نهادهای امنیتی و اطلاعاتی در این پرونده دخالت کنند تا مشکلات زودتر حل شود، گفت: من قبلا هم این را گفته‌ام که برای ریشه‌کن کردن ناپاکی در فوتبال باید عزم و اراده ملی وجود داشته باشد. امروز مصاحبه‌ای از آقای یاوری خواندم که خیلی زیبا و به جا بود. ما باید فساد را ریشه‌کن کنیم و با قربانی کردن یکی دو نفر نمی‌شود این کار را انجام داد.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: هنوز ماندم که چطور مولایی و حاتم را به خاطر گفتن حقیقت مثل آب خوردن محروم می‌کنند و برای من پشت سر هم جریمه در نظر می‌گیرند. من نمی‌دانم اینها از کجا می‌آیند. مطمئنا من از گروه‌هایی که در مورد مسائل انضباطی و دعواها تصمیم می‌گیرند چیزهایی می‌دانم که می‌توانم آنها را رو کنم. سر پرونده استیناف خودم مستنداتی دارم که اگر نشان دهم که این کار را هم می‌کنم متوجه می‌شوید چه کسانی خلاف می‌کنند و چه کسانی به صورت سلیقه‌ای رای می‌دهند. مطمئن باشید گذشت زمان خیلی از مسائل را نشان می‌دهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها