کد خبر: ۱۷۳۱۲۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۲۰ مهر ۱۳۹۲
«من از تهران متنفرم» نه اولین تجربه کارگردانی بلکه اولین فیلمنامه من است که قرار است تبدیل به یک اثر سینمایی شود. کارگردان کار هم با صدور پروانه ساخت به صورت رسمی معرفی خواهد شد. «من از تهران متنفرم» راجع به فاصله طبقاتی است. در این شهر قشرهای مختلفی وجود دارند که شاید فقط به فاصله چند خیابان زندگی می‌کنند و در طول روز بارها و بارها با هم برخورد دارند و روی هم تاثیر می‌گذارند، در حالی که تفاوت‌ بین آنها خیلی زیاد است.
به گزارش 598 به نقل از ايران، السا فیروز آذر از وضعیت تولید فیلم سینمایی «از تهران متنفرم» به تهیه‌کنندگی تهمینه میلانی گفت: طی یکی دو هفته آینده با دریافت پروانه ساخت تکلیف کار به صورت قطعی مشخص خواهد شد.
وی ضمن تکذیب خبر کارگردانی این اثر سینمایی افزود: تصور می‌کنم اطلاع‌رسانی غلطی در این خصوص صورت گرفت که شاید از یک اشتباه چاپی نشات گرفته باشد. در واقع «من از تهران متنفرم» نه اولین تجربه کارگردانی بلکه اولین فیلمنامه من است که قرار است تبدیل به یک اثر سینمایی شود. کارگردان کار هم با صدور پروانه ساخت به صورت رسمی معرفی خواهد شد. 
فیروزآذر با اعلام این مطلب که این فیلم قبل از این «یک روز خوش زمستانی» نام داشت درباره عنوان جدید این پروژه سینمایی توضیح داد: تهران برای همه آدم‌های ساکن این شهر یک معنا ندارد یعنی کیفیت زندگی برای همه یکسان نیست و این قصه از دید کسی روایت می‌شود که از تهران متنفر است.
وی در ادامه افزود: «من از تهران متنفرم» راجع به فاصله طبقاتی است. در این شهر قشرهای مختلفی وجود دارند که شاید فقط به فاصله چند خیابان زندگی می‌کنند و در طول روز بارها و بارها با هم برخورد دارند و روی هم تاثیر می‌گذارند، در حالی که تفاوت‌ بین آنها خیلی زیاد است.
بازیگر «یکی از ما دو نفر» در خصوص احتمال حضور خود به عنوان بازیگر یکی از شخصیت‌های محوری داستان گفت: خیلی دوست داشتم نقش یک آدم ساده و مظلوم را بازی کنم، یکی از کاراکترهای قصه چنین ویژگی‌هایی دارد که اگر قسمت شود خودم آن را بازی خواهم کرد.
السا فیروزآذر خواهرزاده تهمینه میلانی کارگردان سینما است. وی تاکنون در فیلم‌های «افسانه آه»، «دیگه چه خبر؟!»، «کاکادو»، «زن زیادی»، «آتش‌بس»، «تسویه حساب»، «سوپر استار»، «یکی از ما دو نفر» به کارگردانی تهمینه میلانی به ایفای نقش پرداخته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها