کد خبر: ۱۷۳۲۲۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۲۰ مهر ۱۳۹۲
مهاجم تیم ملی مونته نگرو که در بازی رفت تیم‌های استقلال و اف سی سئول دروازه نماینده ایران را باز کرد و در دیدار برگشت هم بسیار خطرناک نشان داد جمعه شب دروازه تیم ملی انگلیس را در ورزشگاه ومبلی گشود.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار مهر، یکی از دیدارهای جالب انتخابی جام جهانی 2014 برزیل که جمعه شب در گروه H اروپا برگزار شد به دیدار تیم‌های انگلستان و مونته نگرو باز می‌گردد. در این بازی که به میزبانی ورزشگاه ومبلی انجام گرفت تیم ملی انگلستان با حساب 4 بر یک از سد حریف خود گذشت تا نتیجه‌ای متفاوت با دیدار رفت دو تیم رقم بخورد.

اما نکته جالب‌تر اینکه تنها گل تیم ملی مونته‌نگرو در مسابقه یاد شده را بازیکنی به ثمر رساند که به طور حتم حالا همه فوتبال دوستان ایرانی و به خصوص استقلالی‌ها او را به خوبی می‌شناسند. دژان دامیانوویچ، مهاجم بلند قامت و خطرناک تیم اف‌سی سئول که در دیدار رفت این تیم برابر استقلال گلزنی کرد و در بازی برگشت نیز بارها مدافعان تیم استقلال را در ورزشگاه آزادی تحت فشار قرار داد در این دیدار نیز گلزنی کرد.

مهاجم تیم اف‌سی سئول در دقیقه 71 تنها گل تیم ملی مونتگرو را وارد دروازه تیم ملی انگلیس کرد. او که به زلاتان فوتبال مونتگرو نیز شهرت دارد و به لحاظ ظاهری بی‌شباهت با مهاجم پی‌اس‌جی نیست در بازی رفت دو تیم هم تنها گل تیم ملی مونته‌نگرو را به ثمر رسانده بود تا رکورد گلزنی به انگلیس در هر دو دیدار رفت و برگشت را به نام خود ثبت کند. در آن بازی دو تیم به تساوی یک بر یک رسیده بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها