کد خبر: ۱۷۴۷۹
زمان انتشار: ۱۶:۲۷     ۲۲ مرداد ۱۳۹۰
 چه خوب است در فیس بوک قراری بگذاریم تا به عنوان یک جریان و حرکت به کتاب فروشی ها سر بزنیم تا از این طریق به ناشر و کتاب فروش هم کمک شود.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار برنا ،حجت السلام زائری در برنامه شب های روشن در خصوص ترویج کتاب خوانی گفت: ترویج کتاب که در سیسمونی نوزاد و یا در جهیزیه دختر و چه اینکه در خیابان و یا مترو کتاب دستمان بگیریم ارزشمند است.

وی افزود: کتاب دست گرفتن یک نوع اعلام موضع است یعنی من می خواهم به اندازه سهم خودم به تعالی و رشد جامعه کمک کنم ترویج کتاب و کتاب خوانی در هر سطحی از جامعه باید صورت بگیرد، به عنوان مثال به همدیگر کتاب کادو بدهیم و یا کتاب های کم قیمت خود را در مترو یا اتوبوس جا بگذاریم و یا به افراد دیگر هم بدهیم تا آنها هم مطالعه کنند.

زائری تصریح کرد: به نظرم می رسد چه خوب است در فیس بوک قراری بگذاریم تا به عنوان یک جریان یا حرکت به کتاب فروشی ها سر بزنیم تا از این طریق به ناشر و کتاب فروش هم کمک شود. ما همیشه نباید دنبال کار دولتی باشیم بلکه می توان گاهی کارهای عمومی در سطح اجتماع برای ترویج کتاب خوانی انجام داد تا این مساله در جامعه رونق بگیرد. ناشر و نویسنده کتاب باید احساس کند که کارش ارزشمند است و ما با این کار می توانیم به او در زمینه فروش کمک کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
... سلام
فيس بوكم ... مثل ... سينما و كتاب و سي دي و ويدئو و ماهواره ... بعد از 20 سال آزاد ميشه ! ... چرا؟ ... زودتر به فكر استفاده درست از اون نباشيم ! ... بالنفسه مظاهر تمدن ... هيچكدام ... گناه نيست! ... خودتون ميگيد ... از اجبار بيش از حد حجاب، به بي حجابي ختم شد!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها