کد خبر: ۱۷۵۷۰۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۰     ۳۰ مهر ۱۳۹۲
ديدار تيم‌هاي فوتبال نوجوانان ايران و کانادا با حاشيه‌هاي مختلفي از جمله حضور برخي مربيان در استاديوم همراه بود.
ديدار تيم‌هاي نوجوانان ايران و کانادا با حاشيه‌هاي مختلفي از جمله حضور برخي مربيان ايراني در ورزشگاه همراه بود.

به گزارش ايسنا،برگزاري بازي در ساعت 17 باعث شده بود تا گرماي هوا در نيمه اول بازيکنان تيم ملي و همين‌طور تماشاگران را تا حدي آزار داده و همين مساله عدم استقبال کمتر ايرانيان مقيم دوبي از اين بازي نسبت بازي با آرژانتين شده بود.

* حدود 1200 نفر تماشاگر به استاديوم 6 هزار نفري راشد آمده بودند که از اين تعداد حدود هزار نفر ايراني بودند. حدود 100 نفر هم تماشاگر کانادايي در ورزشگاه حضور دارد. ايراني‌ها به مانند بازي قبل بازيکنان تيم ملي را تشويق مي‌کردند.

* سيدمجيد حسيني، کاپيتان تيم ملي با دريافت کارت زرد از داور مسابقه در نيمه اول، اولين کارت زرد ايران در اين تورنمنت را گرفت.

* برخي از مربيان ايراني از جمله حميد استيلي، مصطفي قنبرپور و همين‌طور مهدي مهدوي‌کيا براي تماشاي اين مسابقه به ورزشگاه آمده بودند. قنبرپور از سوي فيفا يکي از آناليزورهاي اين مسابقه تعيين شده بود. قنبرپور مربي تيم ملي زير 16 سال ايران است. تماشاگران در تشويق‌هايشان، مهدي مهدوي‌کيا را هم مورد توجه خاص خود قرار دادند.

* از اواخر نيمه نخست، بازي زير نور برگزار شد.

* علي دوستي‌مهر سرمربي تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران از ابتداي مسابقه در کنار زمين به طور مداوم سعي مي‌کند بازيکنانش را هدايت کرده و نکات تاکتيکي را به بازيکنانش گوشزد کند.

* ناصر شفق و هوشنگ مقدس هم در جايگاه ويژه ورزشگاه راشد حضور دارند.

* مقابل جايگاه تماشاگران ايراني پرچم‌هاي زيادي نصب شده است و همين‌طور يک پرچم بسيار بزرگ پيش از مسابقه روي سکوها پهن شده بود.

* با آن که بازي ايران و کانادا سومين مسابقه برگزار شده در استاديوم راشد است اما چمن اين ورزشگاه شرايط نامطلوبي پيدا کرده است.

* تماشاگران ايراني با توجه به تغيير زمين تيم ايران در نيمه‌ي دوم، جايگاهشان را در استاديوم تغيير دادند و شايد نزديک به 200 نفر هم بر تعدادشان افزوده شد.

* تماشاگران کانادايي برخلاف نيمه نخست که آرام بودند در نيمه‌ي دوم به شدت تيمشان را تشويق مي‌کردند.

* داور مسابقه در حرکات جالبي که داشت هنگام شروع مجدد بازي در ضربات ايستگاهي و ساير موارد مشابه، با ريختن گچ روي زمين، جايگاه توپ و مدافعان را مشخص مي‌کرد.

* بازيکنان تيم کانادا در نيمه‌ي دوم اعتراض‌هاي زيدي به قضاوت داور داشتند و هر سوتي که او مي‌زد آنها به نوعي اعتراض مي‌کردند.

* علي دوستي‌مهر، سرمربي تيم ايران که به نظر از عملکرد شاگردانش در نيمه‌ي دوم کمي عصباني شده بود در چند صحنه از شدت عصبانيت ديگر کنار خط زمين نمي‌ايستاد و مي‌رفت روي نيمکت مي‌نشست. او پس از آرام شدن دوباره لب خط مي‌آمد.

* تماشاگران ايراني از دقيقه 80 که حملات تيم ايران فوق‌العاده پرتعداد بود به صورت ايستاده بازي را تماشا مي‌کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها