کد خبر: ۱۷۶۶۹۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۷     ۰۵ آبان ۱۳۹۲
ارتش سوریه در نبرد با افراد مسلح، کنترل چند منطقه شهرک مسیحی نشین «صدد» از توابع «ریف حمص» را به دست گرفته و در آستانه پاکسازی کامل این شهرک قرار گرفت.

به گزارش 598، به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، ارتش سوریه در نبرد با افراد مسلح به پیشروی‌های قابل توجهی در شهرک «صدد» از توابع حومه غربی شهر حمص دست یافته و کنترل مناطق شرقی آن را به دست گرفت.

عملیات ارتش سوریه برای پاکسازی کامل این شهرک از وجود عناصر تروریستی همچنان در جریان است.

از شرق سوریه نیز خبر می‌رسد که کمیته‌های مردمی کردهای سوریه در ادامه نبرد خود با افراد مسلح وابسته به القاعده، به شکست کامل تروریست‌ها در شهر «الیعربیه» از توابع استان حسکه نزدیک می‌شوند.

نیروهای مردمی کردهای سوریه که روز گذشته گذرگاه الیعربیه در مناطق هم مرز عراق را از دست تروریست‌های گروهک «امارت اسلامی عراق و شام» موسوم به «داعش» آزاد کرده بودند، ‌امروز یکشنبه در آستانه پاکسازی کامل شهرک الیعربیه قرار گرفتند. هم اکنون بیشتر مناطق این شهر تحت کنترل ارتش سوریه است.

بر اساس این گزارش، تروریست‌های «داعش» به روستای علوی نشین «الزغبه» از توابع «ریف حماه» حمله‌ور شده و تعدادی از مناطق آن را تصرف کردند.

افراد مسلح گروهک «امارت اسلامی عراق و شام» از گروه‌های وابسته به سازمان تروریستی القاعده، با حمله به روستای «الزغبة» تعدادی زیادی از جوانان این روستا رو به گروگان گرفتند. أهالی روستا نگران وقوع کشتار این گروگان‌ها از سوی افراد مسلح هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها