کد خبر: ۱۷۸۳۲۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۱۱ آبان ۱۳۹۲
تداوم حضور افراطیون در رده دوم مدیریتی کشور؛
عضو حزب منحله مشارکت، معاون سیاسی وزارت کشور در دوران اصلاحات و عضو شورای مشورتی محمد خاتمی رسما مدیر ارشد پتروشیمی کشور شد.
به گزارش 598 به نقل از جهان، مراسم معارفه وی به عنوان مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی روز جمعه برگزار شد.

‫مرتضی مبلغ، عضو حزب منحله مشارکت، معاون سیاسی وزارت کشور در دوران اصلاحات و عضو شورای مشورتی سید محمد خاتمی بوده که اکنون مسئول چینش نیرو در شرکت ملی صنایع پتروشیمی شد‬ه است.

شرکت ملی صنایع پتروشیمی دارای بیشترین شرکتهای دولتی در وزرات نفت است و این انتصاب از آن جهت اهمیت دارد که مبلغ، یکی از سیاسی ترین افراد دولت خاتمی بوده و می تواند مسیر بازگشت تمام نیروهای اصلاح طلب تندرو را در هیات مدیره این شرکت ها مهیا کند.

پس از انتخاب حسن روحانی اصلاح طلبان تلاش داشتند که در سطح مدیران رده اول و در وزارت خانه های حساس مهره های خود را راهی دولت روحانی کند اما پس از عدم توفیق در رسیدن به پست های کلیدی و حساس کابینه، برنامه ریزی گسترده ای برای تصاحب پست هایی که نیاز به رای اعتماد مجلس ندارد، آغاز کردند.

حضور در پست های رده دوم و میانی ضمن وارد کردن اصلاح طلبان در رده های مدیریتی کشور،‌ حکایت از برنامه ریزی این جریان برای رسیدن به پست های حساس تر و عوض کردن مسیر دولت روحانی به مسیر مورد علاقه خود دارد.

محمد خاتمی چندی پیش و در زمان معرفی اعضای کابینه دولت روحانی به مجلس در پاسخ به انتقادهای اصلاح طلبان پیرامون ترکیب کابینه یازدهم گفته است: اگر چه ما نتوانستیم در لایه‌های اول مدیریتی همه نیروهای خود را به دولت یازدهم تزریق کنیم اما باید تلاش نماییم لایه دوم مدیران را از آن خود نماییم.

این اظهارات خاتمی نشان می‌دهد که اتفاقاتی مانند انتصاب اعضای فعال حزب منحله مشارکت در بدنه دولت کماکان ادامه دارد.

پیش از این، شهین دخت مولاوردی  و سعید شیرکوند دو عضو حزب منحله مشارکت به ترتیب به عنوان معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی منصوب شده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها