کد خبر: ۱۷۹۷۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۱۵ آبان ۱۳۹۲
اپراتورهای ارتباطی هر کدام با ارائه طرح‌ها و سرویس‌هایی درخور ایام شهادت سالار شهیدان، به استقبال ماه محرم‌ رفتند.
به گزارش 598 به نقل از تسنیم، فرا رسیدن ایام محرم و سوگواری سالار شهیدان، فرصتی شده تا اپراتورهای ارتباطی به ارائه خدماتی به مناسبت این ایام بپردازند و مردم را در گرامیداشت این ایام همراهی کنند.

*همراه اول به زائران عتبات و عالیات تخفیف می‌دهد*

همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، اپراتور اول با عرضه سرویس‌ها و تخفیفات ویژه هموطنان عزیز را در این ایام همراهی می‌‌کند.

عرضه بیش از 800 آوای انتظار ویژه این ایام، ادعیه مخصوص ماه محرم، نوحه‌های ویژه محرم به زبان‌‌ها و گویش‌های مختلف، مرثیه‌ها، مسابقات پیامکی، اطلاع‌رسانی مراسم‌های ویژه ماه‌های محرم و صفر و ... از جمله خدمات و سرویس‌های اپراتور اول در این ایام است.

همچنین دو سرویس در قالب پیام چند رسانه‌ای به مدت 12 روز به طور رایگان به مشترکین همراه اول ارائه می‌شود که می‌توانند به صورت روزانه این سرویس‌ها را دریافت کنند.

از دیگر سرویس‌های همراه اول در این ایام تخفیف ویژه این اپراتور به زائران عتبات عالیات عراق است که با تعرفه‌های جدید همراه اول، زائران عتبات عالیات عراق در ماه‌های محرم و صفر امسال، فقط با دقیقه‌ای 1100 تومان می‌توانند با ایران مکالمه کنند.

براساس طرح تخفیفی همراه اول، تماس زائران عتبات با سیم‌کارت‌های همراه اول به مقصد ایران دقیقه‌ای 1100 تومان، کشور عراق 600 تومان، ارسال هر پیامک 400 تومان، دریافت تماس دقیقه‌ای 1500 تومان هزینه خواهد داشت و دریافت پیامک رایگان است.

این تخفیف ویژه که از ابتدای محرم امسال (14 آبان ماه) در نظر گرفته شده تا پایان ماه صفر (12 دی ماه) ادامه خواهد داشت.

همراه اول با اشاره به مزیت‌های استفاده از سیم‌کارت‌های این اپراتور در کشور عراق، دریافت رایگان پیامک و امکان انتقال شارژ آسان را از جمله مزایای این سیم‌کارت‌ها عنوان کرده است.

روشن کردن تلفن همراه در کشور عراق هیچگونه هزینه‌ای ندارد. زائران عتبات عالیات می‌توانند تعرفه مکالمات را از طریق پورتال این شرکت یا یکی از سه روش تماس با 9990، ارسال پیامک با متن «نام یا کد کشور بدون صفر» به 8070، ارسال پیامک با متن «R، نام یا کد کشور بدون صفر» به 990009، دریافت کنند.

*ایرانسل مسابقه پیامکی و پیشوازهای محلی ارائه می‌دهد*

همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدا... الحسین (ع)، ایرانسل اقدام به عرضه نواهای پیشواز محلی محرم، محصولات چند رسانه‌ای و برگزاری مسابقه پیامکی ویژه این ماه کرده است.

علاقه‌مندان جهت اطلاع از نواهای پیشواز محلی بر حسب گویش، زبان‌های محلی و نواهای پیشواز عمومی ویژه محرم می‌توانند با ارسال یک پیامک رایگان به شماره 8030 از کلیه نواهای پیشواز مناسبتی این ماه و با ارسال یک پیامک رایگان به شماره 8888 از محصولات ویژه محرم ویترین مطلع شوند.

همچنین متقاضیان جهت اطلاع از نواهای پیشواز محلی گیلکی ویژه محرم، می‌توانند با ارسال یک پیامک رایگان به شماره 8031 و متقاضیان نواهای پیشواز آذری با ارسال یک پیامک رایگان به شماره 8033 از فهرست نواهای پیشواز مناسبتی این ماه مطلع شوند.

علاوه بر این، علاقه‌مندان به نواهای محلی فارس و بختیاری می‌توانند با ارسال یک پیامک رایگان به شماره 8032 و علاقه‌مندان به نواهای جنوبی نیز با ارسال یک پیامک رایگان به شماره 8034 از فهرست این نواهای پیشواز مطلع شوند.

دریافت لیست محصولات چندرسانه‌ای پیشخوان محرم ایرانسل هم با ارسال یک پیامک رایگان به شماره 8889 ممکن خواهد شد. علاوه بر این، 5 بسته محتوایی با 30درصد تخفیف و با تعرفه 3000 ریال شامل نوای پیشواز، تصویر پس زمینه و سرویس متنی ویژه ایام محرم، به مشترکین عرضه می‌شود.

مشترکان ایرانسل می‌توانند با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره 84877 در مسابقه پیامکی "روز واقعه" شرکت کرده و در قرعه کشی 124 میلیون تومان جوایز در نظر گرفته شده برای این مسابقه شرکت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها