کد خبر: ۱۸۰۶۲۴
زمان انتشار: ۱۸:۵۳     ۱۸ آبان ۱۳۹۲
زمان انتقال دفتر احمدی‌نژاد مشخص نیست/
یک منبع آگاه با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر انتقال دفتر رئیس جمهور سابق از ساختمان لادن، گفت:‌ هنوز زمان این انتقال مشخص نیست و احمدی نژاد هنوز در دفتر خود حضور دارد.
به گزارش 598، یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، با اشاره به برخی اظهارنظرها مبنی بر خروج دولتمردان سابق و محمود احمدی نژاد از ساختمان لادن و پس گرفتن این ساختمان از دانشگاه ایرانیان، گفت: موضوع انتقال دولتمردان سابق و دانشگاه ایرانیان از این ساختمان مطرح شده است ولی هنوز زمان این انتقال و همچنین مکان بعدی برای انتقال لوازم این ساختمان مشخص نیست و رئیس جمهور سابق همچنان در دفتر خود حضور دارد.

به گزارش فارس،‌ داوود احمدی نژاد برادر رئیس جمهور سابق صبح امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم عسکراولادی که در مسجد ارگ تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره حضور برادرش در ساختمان لادن گفته بود: ایشان الان در لادن هم نیستند، به سلامتی؛ راحت باشید. گویا از لادن رهایشان کردند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که این اظهارنظر شما یعنی احمدی نژاد را از لادن بیرون کرده اند، اظهار داشت: گفتند ساختمان لادن را برای مأموریت قبلی نیاز داریم.

به گزارش فارس، موضوع ساختمان لادن که در اختیار دانشگاه ایرانیان و دفتر رئیس جمهور سابق است، بارها مورد مناقشه دولتمردان سابق و جدید قرار گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها