کد خبر: ۱۸۲۴۸۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۲۶ آبان ۱۳۹۲
استاندار تهران با بیان اینکه در آینده هم من و هم شهردار تهران در جلسات هیئت دولت شرکت خواهیم کرد، گفت: طرح زوج و فرد خودروها قطعا تا سه‌شنبه ادامه خواهد داشت و در این روز شورای ترافیک درباره آن تصمیم‌گیری خواهد کرد.
به گزارش 598 به نقل از تسنیم، سیدحسین هاشمی استاندار تهران ظهر امروز یکشنبه در حاشیه مراسم ختم مرحوم صفدر رحمت‌آبادی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی درباره دیدار خود با قالیباف برای حل مشکلات تهران اظهار داشت: ما هفته پیش سلامی خدمت آقای قالیباف عرض کردیم و قرار شده است امروز به سلام ما علیک بگویند.

وی با بیان اینکه براساس قرار قبلی قرار است ساعت 2 امروز با شهردار تهران دیدار کنم، در خصوص تکلیف طرح زوج و فرد خودروها در شهر تهران گفت: قطعا تا روز سه‌شنبه ادامه خواهد داشت و در این روز مشخص خواهد شد که این طرح تا کی ادامه می‌یابد و یا متوقف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روز سه شنبه شورای ترافیک در جلسه‌ای اطلاعات دقیقی از طرح زوج و فرد خودروها را اعلام خواهد کرد.

استاندار تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه گفته می‌شود شما و شهردار تهران قرار است در جلسات هیئت دولت شرکت کنید، تصریح کرد: انشاءالله هم من و هم شهردار در آینده در جلسات هیئت دولت شرکت خواهیم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها