کد خبر: ۱۸۵۰۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۰۶ آذر ۱۳۹۲
منابع خبری از کشته شدن فرزند سرلشکر «عبد الله المطلق»، مسئول اداره امور افسران گارد سلطنتی عربستان در نبردهای اخیر سوریه خبر می‌دهند.
به گزارش 598، تسنیم به نقل از پایگاه خبری دام پرس نوشت: پایگاه خبری وابسته به گروه‌های سلفی جهادی روز گذشته در خصوص آخرین تحولات میدانی در سوریه اعلام کردند که روز دوشنبه گذشته در جریان رویارویی نیروهای ارتش سوریه با گروه‌های مسلح بیش از ۴۰ تروریست سعودی در ریف دمشق و حلب کشته شدند.

این منابع اعلام کردند که اغلب این تروریست‌ها در عملیات تلاش برای در هم شکستن محاصره اعمال شده از سوی ارتش سوریه در منطقه «غوطه» در جنوب شرقی دمشق به قتل رسیدند.


پس از آن این پایگاه نام شماری از مهمترین تروریست‌های به هلاکت رسیده را منتشر کردند که از میان آنها می‌توان به افرادی همچون مطلق المطلق، عبدالحکیم الخضیر، اسامه المنیع المصری، ابو سمیة العتیبی، ابو محجن العمانی، بدر الفهید، ابو اللیث المقدسی، ابو فیصل الکویتی، ابو ذیاب القحطانی، جهاد النجدی، بدر الفهید، إبراهیم السهلی، عایض الشهرانی، عبدالله الصیعری و عزام الغامدی اشاره کرد که همگی عضو گروه تروریستی «داعش» بوده‌اند.

همچنین این پایگاه‌ها اذعان کردند که ۱۳ نفر از این تروریست‌ها در منطقه «الشیخ سعید» شهر حلب به هلاکت رسیده‌اند و افشا کردند که «مطلق المطلق»، یکی از سرکردگان «داعش» که در عملیات‌های اعزاز و اطمه مشارکت داشت، فرزند «عبد الله المطلق»، عضو هیئت علمای بزرگ و کمیته دایمی فتوای عربستان سعودی بوده است.

اما در عین حال برخی از پایگاه‌های خبری وابسته به گروه‌های مسلح به نقل از خاندان «آل المطلق» نوشتند که «مطلق المطلق» فرزند «عبد الله المطلق»، عضو هیئت علمای بزرگ عربستان نیست، بلکه وی فرزند سرلشکر «عبد الله المطلق»، مسئول اداره امور افسران گارد سلطنتی عربستان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها