کد خبر: ۱۸۵۹۲۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۱۱ آذر ۱۳۹۲
یکی از سه مجری برنامه ارائه گزارش صد روزه رئیس جمهور که به انتخاب دفتر ریاست جمهوری در این برنامه حضور داشت، در دولت احمدی نژاد نیز مسؤولیت هایی داشته است.
598 به نقل از جهان نیوز: محمود احمدی افزادی، که به تازگی به ریاست دانشکده خبر وابسته به خبرگزاری متعلق به دولت، بازگشته است، به گفته سایت های نزدیک به دولت، رأساً و به انتخاب دفتر رئیس جمهور بدون هماهنگی با صدا و سیما به عنوان مجری در این برنامه حضور یافت.


وی که چندی است به عنوان مشاور اکبر ترکان، در حوزه ارتباطات و رسانه و مدیر روابط عمومی شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی دولت یازدهم نیز منصوب شده، به گفته یک عضو کابینه احمدی نژاد، در برخی جلسات خصوصی احمدی نژاد و مشایی حضور داشته است. جلساتی که حتی برخی از وزرا و معاونان احمدی نژاد هم اجازه حضور در آن جلسات را نداشتند!

احمدی افزادی، به رغم جایگاه ویژه ای که در دولت قبل داشته است، در گفت و گو با حسن روحانی با کنایه هایی به انتقاد از دولت احمدی نژاد پرداخت که در نوع خود جالب توجه است.

مادر محمود احمدی افزادی نیز، عفت شریعتی نماینده سابق مردم مشهد در مجلس است که حکم مشاوره وی در امور بانوان وزارت ارشاد در دولت دهم توسط علی جنتی، وزیر ارشاد دولت یازدهم، تمدید شد.

گفتنی است پس از گزارش ۱۰۰ روزه تلویزیونی رئیس جمهور، اعتراض مردم به عملکرد مجریان و نیز برخی سخنان دکتر روحانی در سیاهنمایی علیه گذشته و عدم اشاره به گزارش کار دولت تدبیر و امید، کارشناسان نزدیک به دولت این گزارش را مطلوب و به سود دولت ندانستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها