يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۸۸۱۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۱۹ آذر ۱۳۹۲
صندوق سرمایه‌گذاری نیکوکاری ورزشی پرسپولیس با پیش‌بینی سود سالیانه ۱۷ درصد و در راستای اهداف خیرخواهانه مجوز پذیره‌نویسی را از سازمان بورس دریافت کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، مدیر اجرایی این صندوق، شرکت ورزشی فرهنگی پیروزی (پرسپولیس)، مدیر صندوق و موسس، شرکت کارگزاری سهم آشنا، حسابرس، موسسه حسابرسی متین خردمند، مدیر ثبت، بانک قرض‌الحسنه رسالت، متولی، شرکت مشاور سرمایه‌گذاری نیکی‌گستر و ضامن نقدشوندگی آن بانک ایران زمین خواهد بود.

صندوق‌های سرمایه گذاری نیکوکاری از جمله نهادهای مالی تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار هستند که قوانین آنها در سال 1390 به تصویب رسید و منافع آنها صرف امور خیریه خواهد شد.

بر این اساس، افراد نیکوکار به سه طریق می‌توانند در این صندوق‌ها مشارکت کنند.

گروه نخست، نیکوکارانی هستند که تمامی منافع صندوق خود را به امور خیریه صندوق اعطا می‌کنند.

گروه دوم افرادی هستند که اصل واحدهای صندوق به نام آنها صادر خواهد شد و تنها منافع این صندوق‌ها به امور نیکوکارانه اختصاص می‌یابد.

درگروه سوم، اصل منافع تعیین شده صندوق تا سقف معین به نام نیکوکار صادر می‌شود و مازاد بازده صندوق، صرف امور خیریه خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها