يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۹۱۲۵۳
زمان انتشار: ۰۹:۳۸     ۰۱ دی ۱۳۹۲
جلسه هاشمی درباره سران‌فتنه با حضورخاتمی/ بازگشت‌اخراجی‌ها
به گزارش 598، ندای انقلای نوشت: همزمان با فشار شماری از مسئولان دولتی به دستگاه قضا برای رفع حصر سران فتنه، هفته گذشته جلسه ای با محوریت بررسی حصر سران فتنه در دفتر آقای هاشمی رفسنجانی و با حضور محمد خاتمی و تعدادی از اعضای مجمع روحانیون برگزار شده است.

تاکنون دستگاه قضایی با قاطعیت دربرابر اینگونه فشارها ایستاده است.

در همین حال، خبرها از موج بازگشت دانشجویان مساله دار و افراطی به دانشگاه حکایت دارد. این عده که به دلیل اقدامات ساختارشکنانه و امنیتی از تحصیل محروم شده بودند، با حمایت مسئولان وزارت علوم و دانشگاه آزاد به دانشگاه ها بر می گردند.

در تازه ترین این اقدامات، (امیرعباس.ش) از دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران که به دلیل حمایت از خواننده هتاک به ساحت امام هادی و نیز برخی اقدامات ساختار شکنانه با حکم کمیته انضباطی دانشگاه اخراج شده بود، به دانشگاه بازگشته است.

همچنین(محمد.ش.ا) دانشجوی دانشگاه آزاد که به دلیل نقش آفرینی در فتنه ۸۸ از ادامه تحصیل محروم شده بود، با رفع محرومیت به دانشگاه بازگشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها