کد خبر: ۱۹۲۶۹۷
زمان انتشار: ۰۰:۳۰     ۰۷ دی ۱۳۹۲
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به استقامت و ایستادگی خانواده معظم شهدا گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ محفل بشریت هستند.
 به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سردار محمدرضا نقدی جمعه شب در یادواره 150 شهید محله شهادت شهرری ضمن سلام و درود به امام و شهدا و تسلیت رحلت جانسوز پیامبر اعظم (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)‌، شرف، عزت، استقلال، آزادی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران را مدیون رشادت‌های شهدای والامقام و ایستادگی مردم ایران دانست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، شهدای محله شهادت را خط‌شکنان جبهه برشمرد و عنوان کرد: مجاهدان این محله در عرصه‌های مختلف رشادت‌ها و ایستادگی خود را به اثبات رساندند.

وی ضمن سلام و درود به پدران و مادران شهدا افزود: خانواده شهدا حماسه شهیدان را مضاعف کردند و مادران شهدا مروجان فرهنگ زینب کبری (س) بودند.

سردار نقدی بیان داشت: خانواده شهدا پیام شهدا را با همه وجود درک کردند و از همه وجودشان برای عطرافشانی نور شهدا و پیام‌رسانی آنها به نسل آینده مایه گذاشتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خانواده شهدا را چشم و چراغ محفل بشریت خواند و تأکید کرد: خانواده معظم شهدا پس از تقدیم بهترین عزیزانشان ذره‌ای از مسیر شهدا عدول نکرده و مسیر شهدا را ادامه دادند و امروز پیام آنان را به درستی به نسل جدید انتقال دادند.

وی بیداری اسلامی، جنبش 99 درصد ملت آمریکا و ... را مرهون درس گرفتن از مکتب شهدا و ایستادگی خانواده معظم شهدا دانست و گفت: مقاومت جانانه مردم فلسطین، حماسه بزرگ حزب‌الله لبنان و ... همه تکرار درس‌هایی است که در مکتب شهدا اتفاق افتاد و همه اینها نتایج سحر است و افق‌های والای مکتب غنی اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه این استقامت خانواده معظم شهدا را پیروی از راه حضرت زینب کبری (س) دانست و گفت: خانواده معظم شهدا امروز با تأسی از حضرت زینب (س) پیام و مسیر شهدا را به جهانیان انتقال داده و امروز پیام شهدا عالم‌گیر شده است.

سردار نقدی تصریح کرد: خانواده معظم شهدا با الگوگیری از اسطوره صبر مقاومت حضرت زینب (س) علی‌رغم مصیبتی که در فراق شهید خود کشیدند اما زمین‌گیر نشده و زینب‌وار مجلس طاغوتیان را برهم زده و شاهان و جنایتکاران زمان را بیش از پیش رسوا کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها