کد خبر: ۱۹۴۰۳۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۱۱ دی ۱۳۹۲
دبیر کل سابق سازمان همکاریهای اسلامی با انتقاد از انقلاب‌های صورت گرفته در برخی کشورهای عربی تاکید کرد که این اقدامات باعث به وجود آمدن آشوب در این کشورها و گسترش اقدامات تروریستی شده است.

به گزارش 598،  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، اکمل الدین احسان اوغلو دبیر کل سابق سازمان همکاریهای اسلامی که روز دوشنبه در آستانه سال جدید میلادی پست خود را به ایاد بن أمین مدنی تحویل داد عنوان داشت: انقلاب‌های کشورهای عربی در واقع انقلاب آتشفشان‌ها و زلزله‌های ویرانگر است.

وی در ادامه افزود: ملت‌های عربی به این باور رسیدند که باید نظر خود را بیان کنند و بر منابع اقتصادی و ثروت‌های طبیعی کشورشان نظارت داشته باشند اما اقدامات آنها به صورت بی حساب و کتاب صورت گرفته و باعث به وجود آمدن آشوب در این کشورها شده است.

احسان اوغلو همچنین تاکید کرد: درگیری‌های سیاسی در تعدادی از کشورهای جهان اسلام مانند یمن، لیبی، سوریه و عراق باعث شده که این کشورها با خطر از بین رفتن وحدتشان روبرو شوند.

وی در ادامه افزود: ما همچنین شاهد گسترش اقدامات افراط گرایانه و استفاده از دین به عنوان ابزاری برای توجیح خشونت‌ها و اقدامات تروریستی در کنار گسترش مشکلات مربوط به بیکاری و فقر در این کشورها هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها