کد خبر: ۱۹۶۵۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۲۱ دی ۱۳۹۲
دبیر چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار استان قم از اکران فیلم‌های جشنواره عمار در پایگاه‌های بسیج و مساجد قم خبر داد.
وحید شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به افتتاحیه چهارمین جشنواره فیلم عمار اظهار کرد: افتتاحیه این جشنواره 13 دی در مسجد محمدیه واقع در خیابان 19 دی برگزار شد، در طول این هفته اکران فیلم‌های مختلف جشنواره در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون فیلم‌های این جشنواره در مکان‌های فرهنگی و هیئت‌ها مانند مسجد فاطمیه،‌ سالن همایش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، پایگاه بسیج مسجد انصار الحسین (ع)، سالن شهید کلهری و ... اکران شده است.

دبیر چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار استان قم عنوان داشت:‌ اختتامیه این جشنواره شب گذشته برگزار شد و فیلم‌هایی مانند به رنگ زندگی، مسافر ایران، درختان حماسی، جاودانه‌های فجر 1، تکلیف، تماس از آمریکا، رقص بادبادک‌ها، آواز نور، راننده و صداقت آمریکایی در این اختتامیه اکران شد.

وی سربازان بین‌الملل بحران سوریه، مرگ بر آمریکا، جاودانه‌های فجر، سربازان بین‌الملل توهم، سربازان بین‌الملل ایران‌هراسی و ... را از فیلم‌های دیگری ذکر کرد که در اختتامیه این جشنواره اکران شده است.

شریفی با اشاره به تاثیرگذاری جشنواره فیلم عمار و بازتاب‌های بین‌المللی این جشنواره گفت: این جشنواره در 10 کشور مانند کنیا، سودان، تاجیکستان،‌ ایتالیا، ‌اسپانیا، ‌عراق، پاکستان، سوریه و ... اکران داشته است.

وی خاطرنشان کرد: فیلم‌های این جشنواره به صورت زیرنویس به زبان‌های عربی،‌ انگلیسی،‌ فرانسه و اسپانیایی ترجمه شده و از طریق طلاب خارجی در کشورهای مختلف نیز اکران می‌شود.

دبیر چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار استان قم خاطرنشان کرد: هزار و 700 اثر به دبیرخانه جشنواره عمار در تهران ارسال شده که این تعداد شامل هزار اثر ایرانی و 700 اثر خارجی است که تعدادی از آنها پس از بسته‌بندی به قم ارسال شده است.

وی بیداری اسلامی،‌ نقد درون گفتمانی، مشکلات جامعه، فتنه 88 و اقتصاد مقاومتی را از جمله موضوعات چهارمین جشنواره عمار ذکر کرد.

شریفی خاطرنشان کرد: اکران فیلم‌های جشنواره عمار تا 22 بهمن به صورت حداکثری در قم صورت می‌گیرد و در طول ایام سال نیز اکران این فیلم‌ها ادامه پیدا می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها