کد خبر: ۱۹۶۶۴۶
زمان انتشار: ۲۱:۰۱     ۲۱ دی ۱۳۹۲

سرمربی منچسترسیتی و مهاجم آرسنال به ترتیب به عنوان بهترین سرمربی و بهترین بازیکن ماه دسامبر انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ماه دسامبر برای تیم‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس بسیار حساس و حیاتی است، چرا که تیم‌ها باید هر دو ، سه روز یک بار به مصاف حریفان خود بروند. هر تیمی بتواند در این یک ماه نتایج خوبی بگیرد، شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت و این را به خوبی، تجربه ثابت کرده است.

منچسترسیتی در ماه دسامبر با هدایت پیگرینی آرژانتینی نتایج بسیار خوبی را کسب کرد و همین مساله باعث شد تا چندین رده در جدول رده‌بندی صعود کند و خود را به یک امتیازی آرسنال صدرنشین برساند.

درخشش خوب سیتی در ماه دسامبر باعث شد تا مانوئل پیگرینی، سرمربی شیلیایی این تیم به عنوان بهترین مربی این ماه انتخاب شود. "همشهری‌ها" در هفت بازی که در ماه دسامبر به میدان رفتند شش پیروزی و تنها یک تساوی به دست آوردند تا بیشترین امتیاز را در این ماه به خود اختصاص دهند.

شاگردان پیگرینی در شش بازی پیاپی به پیروزی رسیدند و 17 گل به ثمر رساندند که مهم‌ترین پیروزی آنها شکست دادن شش بر 3 آرسنال در ورزشگاه الاتحاد بود. اما در دیدار آخر خود با تساوی یک بر یک برابر ساوتهمپتون متوقف شدند. نتایج خوب سیتی در ماه دسامبر باعث شد تا پیگرینی سرمربی این تیم با پشت سرگذاشتن ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، روبرتو مارتینس سرمربی اورتون و دیوید مویس سرمربی منچستریونایتد به عنوان بهترین مربی انتخاب شود.

لوئیس سوآرس مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول هم در ماه دسامبر گذشته عملکرد خیره کننده‌ای در ترکیب تیمش داشت و موفق شد 10 گل به ثمر رساند تا عنوان بهترین بازیکن این ماه را به خود اختصاص دهد و شانسش را برای کسب "کفش طلا" بالا ببرد.

سوآرس هر چند، چند بازی آغازین لیگ جزیره را از دست داد، اما پس از بازگشت نمایش خیره کننده‌ای داشت و در حال حاضر با زدن 20 گل بهترین گلزن این رقابت‌ها به شمار می‌آید. او چند روز پیش هم قراردادش را با قرمز پوشان آنفلید تمدید کرد تا جدایی او از این تیم تکذیب شود.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس آرسنال با 45 امتیاز صدرنشین است. منچسترسیتی با 44 و چلسی با 43 امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها