کد خبر: ۱۹۹۰۵۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۰۱ بهمن ۱۳۹۲

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: شرایط اعلام شده برای حضور کشتی‌گیران در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی قطعا اجرا خواهد شد.

علیرضا رضایی پس از اعلام شرایط حضور کشتی‌گیران در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی، در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی ایسنا اظهار کرد: با این قانون دیگر جای اعتراضی برای کسی باقی نمی‌ماند. کسانی که حائز شرایط پنج‌گانه عنوان شده باشند در مرحله نهایی انتخابی حضور خواهند داشت و سایرین باید در مرحله اول انتخابی کشتی بگیرند.

وی درباره کشتی‌گیرانی مثل مهدی تقوی و کمیل قاسمی که در رقابت‌های جهانی مجارستان مدال نگرفته‌اند بیان کرد: تقوی و قاسمی می‌توانند با قهرمانی در جام تختی جواز حضور در مرحله نهایی انتخابی را پیدا کنند وگرنه باید در انتخابی مرحله اول کشتی بگیرند. سعی کرده‌ایم معایب فرآِیند انتخابی سال گذشته را برطرف کنیم و روش قانونمندی که تمام سرمایه‌های کشتی را در بر بگیرد در پیش گیریم. با این قانون کشتی‌گیران و مربیان می‌توانند به خوبی برای خود برنامه‌ریزی کنند.

رضایی ادامه داد: برای ما رقابت‌های قهرمانی کشور اهمیت خاصی دارد و تقریبا نصف کسانی که به قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند از دل قهرمانی کشور بیرون آمدند. جام تختی هم اهمیت خاص خود را دارد.

او همچنین درباره آخرین وضعیت مهدی تقوی گفت: مهدی هنوز به اردوی تیم ملی نیامده اما می‌تواند در اردوی جام تختی شرکت کند. او در وزن جدید می‌تواند شرایط خوبی پیدا کند چون در 66 کیلوگرم از نظر وزنی مشکل داشت ولی می‌تواند با وزن جدید خودش را وفق بدهد.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که آیا در وزن 70 کیلوگرم با فقر کشتی‌گیر مواجه هستیم،‌ اظهار کرد: رقابت‌های قهرمانی کشور به صورت آزاد برگزار شد چون شناختی از این وزن نداشتیم. تعداد زیادی هم در وزن 70 کیلوگرم کشتی گرفتند. در این وزن نفراتی شناخته شدند که در جام تختی و جام جهانی محک خواهند خورد تا ان‌شاءالله بتوانیم کشتی‌گیران خوبی در این وزن داشته باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها