کد خبر: ۱۹۹۶۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: «در تلویزیون همه شوخی می‌کنند و چون فکر می‌کردم رأفت دوست من است با او شوخی کردم و واقعاً اشتباه کردم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبر ورزشی، شوخی‌های علی انصاریان با پایان رأفت ناراحتی شدید بازیکن آستارایی پرسپولیس را در پی داشت و او انتقادات تندی از انصاریان داشت! با یاغی سابق فوتبال ایران تماس گرفتیم تا از خودش دفاع کند.

 

* در جمع هنرمندان فوتبالی دربی را تماشا کردی!

- جمع خیلی خوب و خودمانی و بسیار بامزه‌ای بود، خیلی اتفاقی استارت این کار خورد و پنج‌شنبه عصر قرار بر این شد با بچه‌ها دربی را در خانه قاسم‌خانی تماشا کنیم.

 

* آنها هم حسابی از تماشای دربی خسته شدند.

- بازی خوبی نبود، به جز ضربه کاشته نوری دیگر صحنه‌ای نداشت، این روزها همه از دربی 78 انتقاد می‌کنند و وسط بازی سیامک انصاری می‌گفت یه فیلم بذارین ببینیم خیلی بهتر است، تنها نکته دربی خداحافظی مظفری‌زاده بود، داور باشخصیت و خوبی را از دست دادیم.

 

* خود تو در چند دربی بازی کردی؟

- اگر اشتباه نکنم در 16 یا 17 دربی بازی کردم، در این دربی‌ها همه چیز را تجربه کردم؛ پیروزی، تساوی، باخت و...

 

* از وقتی فوتبال را کنار گذاشتی حسابی چاق شدی.

- نه بابا، به خدا لباس‌هایم این‌جوری نشان می‌داد که چاق هستم.

 

* اکثر هنرمندان هم حسابی فوتبالی بودند!

- بله، در همین جمع ما سه، چهار نفر پرسپولیسی داشتیم و چند نفر هم استقلالی متعصب بودند اما حسابی در آن جمع خوش گذشت، شوخی‌ها و کری‌ها همه دوستانه بود.

 

* آخرین دربی تو با پیراهن استقلال بود اما در این مهمانی با هنرمندان آبی کری داشتی!

- من یک فصل خوب را در استقلال پشت‌ سر گذاشتم و از همه استقلالی‌ها ممنون هستم که مرا تحمل کردند اما همه می‌دانند من با چه شرایطی از پرسپولیس جدا شدم، همیشه گفته‌ام پرسپولیس را دوست دارم.

 

* ‌شوخی‌های تو حسابی رأفت را ناراحت کرده و او مصاحبه کرد.

- چی گفته.

 

* انصاریان آذری‌زبانان را تحقیر کرد و پیراهن پرسپولیس برای تو ارزشی ندارد که به استقلال آمدی و...

- من چهار سال از بهترین دوران فوتبالم را در تبریز پشت ‌سر گذاشتم، بهترین دوستان من آذری‌زبان هستند و هیچ‌وقت تا حالا چنین کاری را نکرده‌ام. بهتر است رأفت این چیزها را قاطی نکند و سوء‌استفاده نکند! گفتن این حرف‌ها قشنگ نیست و متأسف هستم، البته از کسی که از نظر تحصیلات سطح بالایی ندارد توقع زیادی نیست و او فرق شوخی با جدی را متوجه نشده، در تلویزیون همه شوخی می‌کنند و چون فکر می‌کردم رأفت دوست من است با او شوخی کردم و اسمش را در برنامه 90 یا برنامه دیگری آوردم وگرنه این کار را نمی‌کردم و واقعاً اشتباه کردم اسم او را آوردم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها