کد خبر: ۱۹۹۹۴
زمان انتشار: ۱۸:۵۳     ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
فرنگی‌کار وزن اول کشورمان به دلیل عدم رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی در دور دوم در نخستین دیدارش در رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک به شکستی مصلحتی تن داد.
 
به گزارش 598 به نقل از فارس، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک لندن از عصر امروز (دوشنبه) در استانبول ترکیه آغاز شد که محسن حاجی‌پور در 55 کیلو که 37 کشتی‌گیر حضور دارند در دور نخست مقابل دونیر اسلام‌اف از مولداوی در 3 تایم با نتیجه (3 - صفر)، (صفر - یک) و ( صفر - 3) شکست خورد و از حضور در دور بعد بازماند.
 
البته این شکست بیشتر مصلحتی به نظر می‌رسید چون حاجی‌پور در تایم اول این دیدار با اقتدار، به راحتی و با نتیجه 3 بر صفر مقابل حریف خود به پیروزی رسید، اما با توجه به اینکه می‌دانست در صورت پیروزی در این مسابقه باید در مرحله بعد با نماینده رژیم اشغالگر قدس روبرو شود و احتمال محرومیت برای خودش و کشتی ایران وجود دارد به شکستی مصلحتی تن داد.
 
حاجی پور مدال برنز قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد و جایگزین حمید سوریان در این رقابت‌ها شده بود.
در صورت حضور فرنگی‌کار مولداوی در دیدار فینال حاجی‌‌پور شانس حضور در گروه شانس مجدد را خواهد داشت که با توجه به حضور کشتی‌گیران نامدار در این گروه این احتمال ضعیف به نظر می‌رسد.
 
قاسم رضایی هم در 96 کیلو پس از استراحت در دور نخست باید در دومین دیدار به مصاف کشتی‌گیر دیگری از رژیم صهیونیستی می‌رفت که او هم از ادامه مسابقات انصراف داده است. رضایی مدال برنز 2007 جهان را در کارنامه دارد.
سعید عبدولی دیگر فرنگی‌کار کشورمان در مسابقات 3 وزن اول است که تا دقایقی دیگر در وزن 66 کیلو به مصاف حریفان خواهد رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها