کد خبر: ۲۰۰۷۲۲
زمان انتشار: ۲۱:۰۷     ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
رئيس جديد باشگاه بارسلونا با تکذيب اخبار منتشره اخير در خصوص احتمال انتقال ليونل مسي به لوشامپيونه تاکيد کرد اين مهاجم آرژانتيني را به هيچ تيمي نخواهد فروخت.

در واکنش به شايعات مطرح شده در خصوص تلاش مصرانه تيم پاري‌سن‌ژرمن فرانسه براي جذب ليونل مسي، خوسه ماريا بارتومئو تاکيد کرد به هيچ عنوان حاضر به فروش کاپيتان تيم ملي آرژانتين نيست.

به نقل از تسنيم، بارتومئو که هفته گذشته جاي ساندرو روسل، رئيس مستعفي پيشين کاتالان‌ها را گرفت، در گفت‌وگو با شبکه RAC 1 اظهار داشت: مسي فروشي نيست. ما برنامه داريم با پدر و مديربرنامه‌ او سر ميز مذاکره نشسته و درباره عقد قراردادي جديد مذاکره کنيم چون او لياقت آن را دارد که پردرآمد‌ترين فوتباليست جهان باشد، البته اين اتفاق قريب الوقوع نيست، چون مسي در حال حاضر روي وظايفش در تيم تمرکز دارد.

بارتومئو در ادامه با اشاره به وضعيت قرارداد 2 بازيکن ديگر بارسلونا، مونتايا و جرارد پيکه، تصريح کرد: مذاکرات ما با مونتايا براي تمديد قراردادش در پايان راه قرار دارد اما با پيکه به تازگي شروع به مذاکره کرده‌ايم.

رئيس باشگاه بارسلونا در پايان اظهارات اخير خراردو مارتينو در خصوص کاهش تعداد تماشاگران حاضر در نيوکمپ براي تماشاي بازي اخير کاتالان‌ها برابر مالاگا را تاييد و خاطرنشان کرد: حق با تاتا است. موضوع زمان‌بندي بازي‌ها براي تيم مشکل‌ساز شده است و رفع اين مشکل با توجه به محدوديت‌هايي که براي پخش تلويزيوني وجود دارد کار سختي است.

در جريان بازي يکشنبه شب بارسلونا برابر مالاگا در ورزشگاه نيوکمپ حدود نيمي از صندلي‌هاي ورزشگاه خالي بود که به عقيده مارتينو دليل آن برگزاري بازي در ساعت غيرمعمول بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها