کد خبر: ۲۰۱۲۴۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۰۹ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي آرژانتيني بارسلونا با شوخي درباره توانايي‌هاي مسي گفت: يک روز او درون دروازه مي‌ايستد.

جراردو تاتا مارتينو در نشست خبري پيش از ديدار امشب تيمش مقابل لوانته در مرحله يک‌چهارم نهايي رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري حاضر شد و اظهار داشت: تنها چيزي که مي‌توانم بگويم اين است که خوشحالم که نيمار براي بارسلونا بازي مي‌کند. از عملکرد وي و روند بهبودي‌اش از مصدوميت راضي هستم.

به گزارش فارس،وي در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره «مادريديتيس» ادامه داد: من نمي‌دانم مادريديتيس چيست. اگر بتوانيد برايم توضيح دهيد، گوش مي‌کنم اما هيچ نظري در اين باره ندارم. نمي‌دانم چه معنايي دارد.

سرمربي بارسلونا خاطرنشان کرد: بازگشت دوباره مسي به تيم باعث مي‌شود او کم‌کم بيشتر بازي کند. ابتدا 30 دقيقه، سپس 45 دقيقه و حالا هم 90 دقيقه کامل به ميدان مي‌رود. اکنون دوباره بايد او را بازيکني بدانيم که کاملا با تيم هماهنگ است و به دليل اينکه در شرايط حساسي قرار داريم بايد درباره مديريت منابعمان فکر کنيم.

وي اضافه کرد: در اين سال‌ها بازي مسي در نقش‌هاي متفاوت را ديده‌ايد و يک روز مي‌بينيد که درون دروازه مي‌ايستد و عالي کار مي‌کند. آنچه مهم است اين است که براي بازي در پست‌هاي مختلف در زمين حاضر باشد.

مارتينو افزود: تعداد کم‌ گل‌هاي مسي در اين مسابقات مرا نگران نمي‌کند. شايد امشب سه گل بزند.

مارتينو گفت: همان طور که مسي مي‌تواند در يک مسابقه چهار پاس گل بدهد، مي‌تواند گلزني هم بکند. اين که مسي در دو مسابقه اخير پاس گل داده است را يک خبر خوب مي‌دانم و از اينکه گل نزده نگران نيستم زيرا او هميشه مي‌تواند اين کار را انجام دهد.

وي ادامه داد: همان طور که بعد از بازي با ختافه هم گفتم، اين‌ها بازي‌هايي است که مرا نگران مي‌کند. اين احساس را دارم که مردم فکر مي‌کنند همه‌چيز تمام شده است. هنوز 90 دقيقه براي صعود باقي مانده است. بسيار خوشحاليم که اينيستا، پويول، مونتويا و الکس سانگ کاملا براي بازي آماده هستند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها